
En ik was al aan het zoeken naar Matti's notities... Dacht dat je het gewoon wist en daarom voorlopig niet gepubliceerd werd


Yapi schreef:heb hem net weer ingeschonken, kan idd perfect een japanner zijn ook! Misschien een vleugje lijm?
Al zweer ik er bij dat ik ook daar nooit ervaring in zal hebben, dus zo'n blinds gaan altijd verrassend zijn voor mij. Blijf hem wel erg fruitig vinden. Ik heb hem niet naast een Strathmill Asta Morris gezet, maar daar heeft ie echt veel van weg. Vandaar, ik denk dat 1/4 van de Schotse distilleerderijen, met het juiste Bourbon vat, dit kunnen maken... alleen erg uitzonderlijk.
Matti schreef:Nee hoor, ik ben in dezen volledig onbevooroordeeld (zou het ook niet anders willen, veel te leuk).
De wordcloud staat er!


Yapi schreef:heb hem net weer ingeschonken, kan idd perfect een japanner zijn ook! Misschien een vleugje lijm?
Al zweer ik er bij dat ik ook daar nooit ervaring in zal hebben, dus zo'n blinds gaan altijd verrassend zijn voor mij. Blijf hem wel erg fruitig vinden. Ik heb hem niet naast een Strathmill Asta Morris gezet, maar daar heeft ie echt veel van weg. Vandaar, ik denk dat 1/4 van de Schotse distilleerderijen, met het juiste Bourbon vat, dit kunnen maken... alleen erg uitzonderlijk.
turfsmurf schreef:Als dit een Littlemill is, had ik toch meer last van de verkoudheid dan ik dacht. Ik kon hier niet zo heel veel mee, wel apart om zoveel fruit in notities terug te lezen, dat haalde ik er niet echt uit.


Willem vd K schreef:Grappig om te zien dat ik her en der lees dat het een hele simpele, niet-complexe whisky is. Dat had ik in eerste instantie ook in mijn notitities staan. Toen had ik het glas alleen nog niet leeg. Bij toeval moest ik even weg lopen bij m'n glas (zoontje kon niet slapen) en toen ik terug kwam leek het een verschil van dag-en-nacht hoe hij veranderd was. Veel minder grassig/licht en veel zoeter fruitig. Toen schoot de score bij mij wel een punt of 3 a 4 omhoog nog

Matti schreef: En hij veranderde absoluut ten goede (voor mij) met een scheutje water erin (van mid 80s naar hoge 80s), dus ik kan me voorstellen dat hetzelfde effect optreedt als je hem een tijdje laat staan.
WhiskyWerner schreef:Ik vond m vrij snel minder worden na wat water. Misschien had ik er iets te veel in gedaan. Misschien is het ook wel mijn smaak. (ongetwijfeld) Ik hou wel van een beetje "Vavoom"
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast