Ronald. schreef:Iemand ervaring met een eigen vat bij Millstone?
Lijkt me een leuke en lekkere investering...
Er is ooit iets over geschreven/mee gedaan in: Millstone cask programma.
Ronald. schreef:Iemand ervaring met een eigen vat bij Millstone?
Lijkt me een leuke en lekkere investering...
Er is ooit iets over geschreven/mee gedaan in: Millstone cask programma.
Ronald. schreef:Er is ooit iets over geschreven/mee gedaan in: Millstone cask programma.
Dank, helaas krijg ik de volgende melding....
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet (meer).

GJR schreef:Net met de casqueteers drie vaten Millstone aangeschaft, welke op 10 februari zijn gevuld. Leuk programma met een groep en goed betaalbaar programma.. Geloof niet dat er tot nu toe heel veel animo voor was gezien het enthousiasme van onze "bestelling" bij Patrick....

Matti schreef:GJR schreef:Net met de casqueteers drie vaten Millstone aangeschaft, welke op 10 februari zijn gevuld. Leuk programma met een groep en goed betaalbaar programma.. Geloof niet dat er tot nu toe heel veel animo voor was gezien het enthousiasme van onze "bestelling" bij Patrick....
GhegheBlij dat ik er ook in zit idd!
Jeronimoss schreef:Is deze "bestelling" uitverkocht?

GJR schreef:
Ja deze is compleet uitverkocht, we gingen eerst voor 1 vat (binnen 4 uur vol verkocht) en eindigden uiteindelijk bij 3 vaten binnen 48 uur en internationaal...
Je kan natuurlijk zelf een vaatje kopen kost 800 euro voor 40 liter sherry (Olorosso) vat gevuld met Millstone spirit op 60%
Willem vd K schreef:GJR schreef:
Ja deze is compleet uitverkocht, we gingen eerst voor 1 vat (binnen 4 uur vol verkocht) en eindigden uiteindelijk bij 3 vaten binnen 48 uur en internationaal...
Je kan natuurlijk zelf een vaatje kopen kost 800 euro voor 40 liter sherry (Olorosso) vat gevuld met Millstone spirit op 60%
Dat is wel excl accijnsEn dat is met 40 liter op 60% (oftewel 24 alcohol liters) ook niet misselijk gok ik. Wel leuk om te hebben staan thuis
Verwachting is dat de prijs per fles onder de 30 euro blijft voor een single cask botteling op cask strength niet verkeer toch......
GJR schreef:De Usquebaugh Society heeft een Millstone Rye 30-11-2007 6 jaars oud uitgebracht als clubbotteling, deze is nog te verkrijgen (ook voor niet leden) voor 50 euro. Cask strength op 43,3 % (!!)......

Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten