Mag ik mij even voorstellen? 20VTHengelo

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
20VTHengelo
Actief lid
Actief lid

Re: Mag ik mij even voorstellen? 20VTHengelo

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 05 Nov 2013, 16:35

Willem vd K schreef:Welkom, Robin! Poker je fanatiek? Toevallig ook bekend met het Pokernews forum? :)

Overigens begrijp ik je voorkeur voor Talisker, is ook mijn favoriet! :Slainte

Ik poker de laatste tijd niet meer. Dat komt vaak in vlagen. Ik ben verder nooit zo'n fanatieke pokeraar geweest. Eerder ging ik wekelijks naar de kroeg om de hoek om te pokeren met een mannetje of 20 en verder speel ik online bij Unibet. Heb ook bij Pokerstars gespeeld, maar die pokersoftware is me te traag. Unibet loopt lekker soepel en snel 8-)
0 x

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 07 Nov 2013, 11:34

thijs100 schreef:
JayDie schreef:Welkom!

Voor jou is een event als de Whisky Fair Twente een mooie?

Dat zou zeker een mooi event zijn geweest voor Robin, behalve dat alles er op wijst dat het komend jaar niet doorgaat. De website is in ieder geval al uit de lucht en verwijst naar de site van een ontwikkelaar.

Whisky Fair Twente is definitief geschrapt, maar gelukkig goed nieuws: er is een nieuw Twents whisky evenement :bigsmile
0 x
Afbeelding | Afbeelding

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 08 Nov 2013, 00:43

20VTHengelo schreef:
henri schreef:Welkom!

Ik ben zeer benieuwd, nu je je hier ingeschreven hebt, hoe snel je 30 lege flessen worden omgetoverd naar een kastje met 30 volle/open flessen.. ik heb mogen ondervinden dat zoiets hier heel hard kan gaan... :bigsmile

Ja dat heb ik in een bepaalde thread al gezien ja. De vraag is hoe vriendinlief er over denkt :? . Die vindt het bepaald niet een esthetisch hoogstandje, al die whiskyflessen :boos

praat er om heen, maak er iets kunstzinnings van... of vergeet dat dit gaat lukken..
die laatste optie zit er dik in, maarja zolang mogelijk proberen een punt te maken.. haha :P
0 x
Afbeelding

Ignace
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ignace » 08 Nov 2013, 07:34

Nu ja, 30 volle whiskyflessen zijn esthetisch meer verantwoord dan 30 lege... ;) Of je kan het natuurlijk ook wat bescheidener aanpakken. 5 flessen whisky bijvoorbeeld... en de 25 andere bewaar je op een plaats waar esthetiek er niet zo toe doet. 8-)
0 x

Goodfella
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Goodfella » 29 Dec 2013, 16:53

Bekende username... Rij jij toevallig een zwarte Leon 1M Topsport? In dat geval herken ik je van Seat-Online. :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.

Wilco
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Wilco » 29 Dec 2013, 17:41

henri schreef:
20VTHengelo schreef:
henri schreef:Welkom!

Ik ben zeer benieuwd, nu je je hier ingeschreven hebt, hoe snel je 30 lege flessen worden omgetoverd naar een kastje met 30 volle/open flessen.. ik heb mogen ondervinden dat zoiets hier heel hard kan gaan... :bigsmile

Ja dat heb ik in een bepaalde thread al gezien ja. De vraag is hoe vriendinlief er over denkt :? . Die vindt het bepaald niet een esthetisch hoogstandje, al die whiskyflessen :boos

praat er om heen, maak er iets kunstzinnings van... of vergeet dat dit gaat lukken..
die laatste optie zit er dik in, maarja zolang mogelijk proberen een punt te maken.. haha :P

Je kan er ook net zoveel flessen "......" bij zetten (...... = afhankelijk van haar drankvoorkeur) ter compensatie :P
0 x
Afbeelding

Marc73
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Marc73 » 30 Dec 2013, 10:10

20VTHengelo schreef:Hallo beste whisky-liefhebbers!

……………. Ik dronk het destijds met ijs omdat ik het anders te scherp vond :lol: .

Het begon pas echt toen ik zelf een fles Te Bheag kocht. Ik wilde een fles voor mezelf kopen en zag dat deze scherp was afgeprijsd…….

Woordkunstenaar! :duimop
Welkom namens een nieuweling.
0 x
Afbeelding

20VTHengelo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 30 Dec 2013, 15:56

Goodfella schreef:Bekende username... Rij jij toevallig een zwarte Leon 1M Topsport? In dat geval herken ik je van Seat-Online. :goedgedaan

Dat heb jij zeer goed gezien! Ik ben inderdaad ook van dat forum, ja. Jouw username herken ik zo 1,2,3 niet. Jij rijdt in een...?
0 x

20VTHengelo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 30 Dec 2013, 15:59

Wilco schreef:Je kan er ook net zoveel flessen "......" bij zetten (...... = afhankelijk van haar drankvoorkeur) ter compensatie :P

Hahaha ze drinkt (bijna) nooit. Maar ik heb sinds kort een vitrinekast waar nu 13 open flessen in staan (kun je bewonderen in het topic 'whiskyhoek'), en ze vindt het heel chique staan. Mission accomplished dus :schotland
0 x

20VTHengelo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 30 Dec 2013, 16:00

Marc73 schreef:
20VTHengelo schreef:Hallo beste whisky-liefhebbers!

……………. Ik dronk het destijds met ijs omdat ik het anders te scherp vond :lol: .

Het begon pas echt toen ik zelf een fles Te Bheag kocht. Ik wilde een fles voor mezelf kopen en zag dat deze scherp was afgeprijsd…….

Woordkunstenaar! :duimop
Welkom namens een nieuweling.

Hey, scherp opgemerkt hoor

:lol: ;)
0 x

Goodfella
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Goodfella » 30 Dec 2013, 19:20

20VTHengelo schreef:
Goodfella schreef:Bekende username... Rij jij toevallig een zwarte Leon 1M Topsport? In dat geval herken ik je van Seat-Online. :goedgedaan

Dat heb jij zeer goed gezien! Ik ben inderdaad ook van dat forum, ja. Jouw username herken ik zo 1,2,3 niet. Jij rijdt in een...?

KLIK

Ook een Leon 1M dus, alleen jammer genoeg geen Topsport. De auto heeft een half jaar Schotland in ieder geval prima overleefd! ;)
0 x
Afbeelding

20VTHengelo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 30 Dec 2013, 21:00

Goodfella schreef:
20VTHengelo schreef:

KLIK

Ook een Leon 1M dus, alleen jammer genoeg geen Topsport. De auto heeft een half jaar Schotland in ieder geval prima overleefd! ;)

Mooie auto hoor! Echt stukken mooier dan je vorige auto ;). Vooral die RS4 velgen zeg, pfff. Zijn de mooiste velgen voor op een 1M. Ik heb ze destijds tweedehands 18" proberen te zoeken, waren er gewoon niet. Nieuw vind ik ze te duur. Als troost heb ik voor mezelf maar 18" S8 velgen gekocht, welke ik de op één na mooiste velgen voor een 1M vind ;).

Afbeelding

Foto is niet meer actueel overigens. Heb er nu een zwartglans gespoten cupra R-lip op, zwartglans gespoten spiegels en adapterplaten, een fabia-achterwisser, Aerotwins wisserbladen voor en zijwindschermen voor de twee voorportieren :hoera
0 x

Goodfella
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Goodfella » 30 Dec 2013, 21:57

20VTHengelo schreef:Mooie auto hoor! Echt stukken mooier dan je vorige auto ;). Vooral die RS4 velgen zeg, pfff. Zijn de mooiste velgen voor op een 1M. Ik heb ze destijds tweedehands 18" proberen te zoeken, waren er gewoon niet. Nieuw vind ik ze te duur. Als troost heb ik voor mezelf maar 18" S8 velgen gekocht, welke ik de op één na mooiste velgen voor een 1M vind ;).

Foto is niet meer actueel overigens. Heb er nu een zwartglans gespoten cupra R-lip op, zwartglans gespoten spiegels en adapterplaten, een fabia-achterwisser, Aerotwins wisserbladen voor en zijwindschermen voor de twee voorportieren :hoera

Haha, ik zal je topic eens doornemen op het Seat-Online Forum, zodat het hier over de andere hobby/verslaving kan gaan (-en om ook jou welkom te heten, natuurlijk!) :lekker
0 x
Afbeelding

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”