Piet schreef: ... en ze schrijven Whiskey ...
Aah, het staat in de presentatie over Drankgebruik in Nederland (1 min 11)... die verantwoording ligt elders. Bij een echte drank-prof: Commissie Gedistilleerd van het Productschap dranken

Piet schreef: ... en ze schrijven Whiskey ...

Piet schreef:Willem vd K schreef:Was het net op SBS dan?
RTL 4
Participaties: € 9.330,- geïnvesteerd tot een totaal € 45.000
investeerders: 48
dagen tot deadline: 57

U krijgt uw geld uiteraard absoluut retour indien de film onverhoopt toch niet gerealiseerd kan worden.

Piet schreef:Het gaat niet zo snel meer en kennelijk is er nog geen "EXECUTIVE PRODUCER" o.i.d. ingestapt...
De meest actuele lijst met Nederland Whiskyland helden en heldinnen die de film mede mogelijk willen maken. Moet ik u/jou er nog aan toevoegen? Via http://www.nederlandwhiskyland.nl kunt u/jij ook participeren.
Deze week en volgende week staan in het teken van afspraken maken met de zakelijke markt. Wordt vervolgd!
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Whiskydocumentaire
Goed nieuws! De eerste zakelijke partner is aan boord! De Lunterse Boer ondersteunt de film met een bedrag t.h.v. 4.500 euro!! Hiermee is de funding ineens op 30% terecht gekomen! WAT FIJN!!
Willem vd K schreef:Wat leuk! Wat is dat whisky proeven uit de sok, dan? Leusden is voor mij praktisch om de hoek

Piet schreef:Het gaat niet zo snel meer en kennelijk is er nog geen "EXECUTIVE PRODUCER" o.i.d. ingestapt...
en nog maar
vanwege het goede nieuws.
Gwen schreef:Het is gelukt! Ik kan de film gaan maken! Ik heb het minimaal benodigde budget binnen! Ben helemaal blij!!![]()
![]()
En de mensen die mij kennen, weten dat ik geen concessies doe aan mijn eigen verhaal dus wees gerust . Het wordt beslist geen reclameverhaal voor whiskymerken. Dat vind ik allesbehalve interessant. Het is wel een liefdesverklaring van mij aan alle mensen die hun passie voor whisky de vrije loop laten.The Unsung Whisky Heroes!
Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten