Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Pellie schreef:Waar hebben jullie die tasting gehad dan??
Ik net een Glenmorangie original en een Glendronach 8yo Octarine.
de wee dram masters, beetje een privé-clubje met Bert Bruyneel en Carlos versieren. Zij nodigen de mensen uit die ze er bij willen, en wij hebben het laatste half jaar een leuke tijd gehad met Bert, vandaar deze eerste wee dram masters voor ons, maar niet onze laatste
48 euro was de prijs.
0 x
Yapi schreef:BWhisky schreef:Gistern avond een 'kleine tasting'
...
Laat ons zeggen dat het een geslaagde avond was
twas fantastisch!!!! Ik wachtte al op jou om het te posten...
minder plezant was de politiecontrole een paar km voor de autostrade... gelukkig net in de andere richting![]()
Ging sowieso tekenen! Een mens vraagt zich af waarom ie na al dat lekkers nog een Orval moet drinken![]()
Voor mij uitschieters waren de Benriach 75, de springbank jaren 60, de littlemill jaren 60 en de tomatin 65. Machtige drams, Lindores all over!
Idd best dat die controle aan de andere kant stond dan, ik heb vandaag een zéér lastige werkdag gehad
Die Orval , tsja, hij smaakte wel na al die cask strength whiskies
Ik sluit me aan bij je conclusie, al verdienen die Bunna 73 van Archives en de Strathmill 22y AM ook een speciale vermelding, Njam !!
Pellie schreef:Waar hebben jullie die tasting gehad dan??
Ik net een Glenmorangie original en een Glendronach 8yo Octarine.
Laat ons zeggen dat Yapi en ik bij de gelukkigen waren die naar een tasting op uitnodiging mochten van ene Mr. Asta Morris
0 x
Ah, daar gaat m"n geheimdoenerij , Bart was me voor 
0 x
Islay avond voor mij. Begonnen met Laphroaig 10 yo, gevolgd door Ardbeg 10 yo. Zit nu te dubben welke als volgende te nemen? Die Ardbog staart mij wel erg aan vanavond..... 
0 x
Irpel schreef:Islay avond voor mij. Begonqnen met Laphroaig 10 yo, gevolgd door Ardbeg 10 yo. Zit nu te dubben welke als volgende te nemen? Die Ardbog staart mij wel erg aan vanavond.....
Wat weerhoudt je?
0 x
Staartje (sample) van een Caol Ila van TWA & The Nectar (1979-2012) uit een refill hogshead.
0 x
Na een zware dag op werk is het nog beter genieten van een Bunna 23y Kintra 

0 x
Gisteren twee Littemills gehad: Kintra 1989 en Whiskybroker 1990. Die gingen er goed in. De Kintra met iets meer vanillecake de Whiskybroker met iets meer munt. Mijn voorkeur wisselt een beetje tussen deze twee, maar ze smaakten mij beiden goed. Gisteren 'won' de Kintra.
Goed bezig, mannen!
Ik ben benieuwd wanneer die Bunna van Archives in de verkoop gaat en hoeveel portemonneepijn dat gaat doen.
BWhisky & Yapi schreef:Wij hebben heerlijke whisky's gedronken.
Goed bezig, mannen!
Ik ben benieuwd wanneer die Bunna van Archives in de verkoop gaat en hoeveel portemonneepijn dat gaat doen.
0 x
Gisteravond een dram Isle of Jura 16 years old. Deze wordt steeds beter nu de fles wat meer lucht bevat! We zijn bij deze fles op ongeveer de helft aanbeland.
Frank
Frank
0 x
turfsmurf schreef:BWhisky & Yapi schreef:Wij hebben heerlijke whisky's gedronken.
Goed bezig, mannen!
235 euro als ik me niet vergis. Mooi nieuw label ook trouwens.
0 x
BWhisky schreef:turfsmurf schreef:BWhisky & Yapi schreef:Wij hebben heerlijke whisky's gedronken.
Goed bezig, mannen!
235 euro als ik me niet vergis. Mooi nieuw label ook trouwens.
Ja, maar hij lachte maar groen bij onze opmerkingen erover... knap maar weinig origineel. Bij de term Archives had ik eerder iets met perkament gedaan, of erg oude stadsarchieven als achtergrond. Om er nu weer een dier op te zetten...
Maar inderdaad, die Bunna was toch ook wel erg bijzonder!
0 x
Weinig origineel idd maar toch een verbetering
.
On topic: longmorn 96-11 ADR. Beetje houtig, wel lekker.
On topic: longmorn 96-11 ADR. Beetje houtig, wel lekker.
0 x
Gisteravond een glaasje Laphroaig 10 yo, gevolgd door een Dalhwinnie Distillers Edition (1990).
Van een frisse neus halen tijdens een strandwandeling door naar snuffelen in de boomgaard, heerlijk.
Van een frisse neus halen tijdens een strandwandeling door naar snuffelen in de boomgaard, heerlijk.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”