Wouter van Whiskyreview
-
Whiskyreview
- Actief lid

Wouter van Whiskyreview
Hallo allemaal!
Ik ben Wouter van whiskyreview, hoewel ik een liefhebber ben van Whisky en het enorm kan waarderen ben ik een nog grotere liefhebber van Cognac cognacreview, over die drank ben ik ook een boek aan het schrijven.
Regelmatig proef ik mooie whisky's icm goede sigaren met of bij vrienden, veel daarvan probeer ik op de whiskysite te beschrijven.
Zo heb ik onlangs bijvoorbeeld een Johnny Walker Blue Label King George V editie van 500 euro per fles mogen proberen en getest tegen de "normale" King George V.
Piet heeft mij attent gemaakt op dit forum, wat is het een ontzettend leuk forum! Veel leuke en interessante verhalen en mensen.
Mijn lievelings whisky? Een Talisker 10 jaar! Gewoon omdat het zo'n heerlijke pittige en zilte smaak heeft.
Groeten,
Wouter
Ik ben Wouter van whiskyreview, hoewel ik een liefhebber ben van Whisky en het enorm kan waarderen ben ik een nog grotere liefhebber van Cognac cognacreview, over die drank ben ik ook een boek aan het schrijven.
Regelmatig proef ik mooie whisky's icm goede sigaren met of bij vrienden, veel daarvan probeer ik op de whiskysite te beschrijven.
Zo heb ik onlangs bijvoorbeeld een Johnny Walker Blue Label King George V editie van 500 euro per fles mogen proberen en getest tegen de "normale" King George V.
Piet heeft mij attent gemaakt op dit forum, wat is het een ontzettend leuk forum! Veel leuke en interessante verhalen en mensen.
Mijn lievelings whisky? Een Talisker 10 jaar! Gewoon omdat het zo'n heerlijke pittige en zilte smaak heeft.
Groeten,
Wouter
0 x
Re: Wouter van Whiskyreview
He Wouter!
Welkom op dit forum. Het is er dit weekend wat rustiger; ik denk doordat een aantal leden naar Maltstock in Overasselt (Nijmegen) zijn. Dat is, zoals je wellicht zal weten, dit weekend.
Ik zal zo eens op je site rondneuzen en ik hoop dat we ook revieuws en berichten van je hier mogen verwachten!
Welkom op dit forum. Het is er dit weekend wat rustiger; ik denk doordat een aantal leden naar Maltstock in Overasselt (Nijmegen) zijn. Dat is, zoals je wellicht zal weten, dit weekend.
Ik zal zo eens op je site rondneuzen en ik hoop dat we ook revieuws en berichten van je hier mogen verwachten!
0 x
Ja, ook van mij welkom Wouter. Het zal niet makkelijk zijn om je website te onderscheiden van anderen, want ik denk dat daar deels de uitdaging voor je ligt. Door te zien en mee te beleven wat hier op het forum speelt kun je wellicht wat inspiratie opdoen en inspelen op wat er zoal leeft en speelt. Het ziet er in elk geval al wel modern uit. Ik moet nog wat meer tijd besteden om de content te bekijken.
Zo hebben we bijvoorbeeld juist gisteren besloten dat de combinatie met "My Collection" van WhiskyBase een hele aantrekkelijke is.
Er is in elk geval genoeg te doen op gebied van Whisk(e)y
Zo hebben we bijvoorbeeld juist gisteren besloten dat de combinatie met "My Collection" van WhiskyBase een hele aantrekkelijke is.
Er is in elk geval genoeg te doen op gebied van Whisk(e)y
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
Whiskyreview
- Actief lid

Het gaat er nog moderner uitzien... Meer zoals cognacreview.nl en ik ga proberen om wat sigaren te beschrijven op cognac/whiskyreview.
0 x
Tsja, ik weet dat er liefhebbers zijn...
Je begrijpt dat ik een van die mensen ben die zeer verheugd is met de gewijzigde horeca-wetgeving...
Ik ben in het verleden meer dan eens van een koude kermis thuisgekomen toen bleek dat dit gecombineerd werd op een NaT. Ik ben daardoor wat minder enthousiast geworden voor dit soort evenementen.... Met de nieuwe wetgeving wordt dat naar ik aanneem wat beter (voor lieden zoals ik, daar denk jij vast anders over
). Dat is/was natuurlijk toch een probleem met dat "ieder zijn meug"..... Maar hoe dan ook succes daarmee. Op je website ga ik daar vast geen last van ondervinden.
Voor mij is de combinatie roken en eten/drinken totaal onverenigbaar. Niet alleen kan ik er niet tegen, ik vind het ook vies. Maar dat is inderdaad "ieder zijn meug".Whiskyreview schreef:....en ik ga proberen om wat sigaren te beschrijven op cognac/whiskyreview.
Je begrijpt dat ik een van die mensen ben die zeer verheugd is met de gewijzigde horeca-wetgeving...
Ik ben in het verleden meer dan eens van een koude kermis thuisgekomen toen bleek dat dit gecombineerd werd op een NaT. Ik ben daardoor wat minder enthousiast geworden voor dit soort evenementen.... Met de nieuwe wetgeving wordt dat naar ik aanneem wat beter (voor lieden zoals ik, daar denk jij vast anders over
0 x
-
Whiskyreview
- Actief lid

Je hebt helemaal gelijk! Ieder zijn ding!
Voor de sigaren geïnteresseerden, mijn eerste artikel over sigaren: http://www.whiskyreview.nl/2009/09/smok ... -hajenius/
Voor de sigaren geïnteresseerden, mijn eerste artikel over sigaren: http://www.whiskyreview.nl/2009/09/smok ... -hajenius/
0 x
Piet schreef:... Het zal niet makkelijk zijn om je website te onderscheiden van anderen, want ik denk dat daar deels de uitdaging voor je ligt. Door te zien en mee te beleven wat hier op het forum speelt kun je wellicht wat inspiratie opdoen en inspelen op wat er zoal leeft en speelt... .
Wat heet inspiratie op doen ? Onderscheiden, ik mag het nog wel zeggen ?
Maar die favicon "lenen" en één op één overnemen is wel heel makkelijk
Is bovendien erg verwarrend als ik én het forum én whiskyreview open heb staan.
Laat ik het maar als compliment beschouwen
Laatst gewijzigd door Piet op 01 Dec 2009, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote gezet.
Reden: Quote gezet.
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Ha Wouter,
Welkom op dit leuke forum!
Met Whiskygroet,
Hans
PS Beste forumers, Wouter heeft inderdaad een mooie informatieve site.
Welkom op dit leuke forum!
Met Whiskygroet,
Hans
PS Beste forumers, Wouter heeft inderdaad een mooie informatieve site.

0 x
Wouter,
Dit lijkt me een veel geschiktere favicon voor een whisky review site.
Zie de attached file. Ik moest het in een zip zetten omdat de andere extensies niet zijn toegestaan.
Dit lijkt me een veel geschiktere favicon voor een whisky review site.
Zie de attached file. Ik moest het in een zip zetten omdat de andere extensies niet zijn toegestaan.
- Bijlagen
-
- favicon.zip
- (2.05 KiB) 87 keer gedownload
0 x
Tom schreef:Ook al ben ik zelf er nog niet lang bij, alvast welkom!
Sterker nog, Wouter registreerde zich 'al' op 05 september

0 x
JayDie schreef:Sterker nog, Wouter registreerde zich 'al' op 05 septemberEen troost: je hebt al meer posts dan Wouter
Woepsie
0 x
-
Whiskyreview
- Actief lid

Iedereen bedankt voor de hartelijke woorden! Met daarbij Hans Offringa in het bijzonder!
Beetje jammer zo'n opmerking... Met zulke posts wil en hoef ik niet aan mijn "extra" posts komen.
JayDie schreef:Tom schreef:Ook al ben ik zelf er nog niet lang bij, alvast welkom!
Sterker nog, Wouter registreerde zich 'al' op 05 septemberEen troost: je hebt al meer posts dan Wouter
Beetje jammer zo'n opmerking... Met zulke posts wil en hoef ik niet aan mijn "extra" posts komen.
0 x
Whiskyreview schreef:Beetje jammer zo'n opmerking...
Moet (je maar tegen) kunnen, Wouter! We hebben je al een heeeele lange tijd niet gezien!
0 x
Re: Wie is McRay
Whiskyreview schreef:Welkom op Het Whisky Forum, Ray!
We kennen elkaar al een beetje via het SigarenPlatform! Daar ben ik actief onder de naam: Cognac. Een glaasje Whisky gaat er bij mij iig ook goed in!
Je zit hier al veel langer dan ik, Wouter Cognac, maar even zo goed heet ik je 'n warm, beetje rokerig welkom en hoop nog veel reviews van jou te lezen
De enige cognac, die ik af en toe drink, zit in 'n warme grog(moet officieel met rum, ik weet 't
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”