Convalmore expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
WhiteMonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Convalmore expressies

Ongelezen berichtdoor WhiteMonkey » 20 Feb 2013, 13:38

Bij het bekijken van de google resultaten voor de nieuwe Talisker expressies, kwam ik ook langs iets waar Trademarks geregistreerd worden. Hier vond ik een opsomming van Diageo trademarks Naast een aantal namen die wellicht bij Talisker horen ( in elk geval Talisker Dark Storm, welke ik er qua stemming bij vond passen: Maelstrom, Thunder, Thunderstorm)

Maar een van de meest recente trademarks is de naam Convalmore. [zie: http://trademark.markify.com/trademark- ... ted/120448]

Dus een goed moment om een eigen plekje te openen (want zou me niks verbazen als er tussen de Special Releases 2013 een Convalmore zit, maar misschien ben ik te optimistisch). En ben benieuwd naar mensen hun ervaringen.
Laatst gewijzigd door WhiteMonkey op 20 Feb 2013, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Re: Convalmore expressies

Ongelezen berichtdoor Piet » 20 Feb 2013, 13:51

De Convalmore distilleerderij is al in 1985 gesloten. De warehouses worden nog wel voor opslag gebruikt. En inderdaad is het merk nu van Diageo.
Nooit gedronken.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Otje
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Convalmore expressies

Ongelezen berichtdoor Otje » 20 Feb 2013, 16:48

Er zijn toch nog aardig wat expressies op de markt, interessant inderdaad. Nooit geweten dat deze distileerderij het niet meer doet...

http://www.thewhiskyexchange.com/B-40-Convalmore.aspx
0 x
Afbeelding
I'd rather drink from the grain than the grape...

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”