raleigh schreef:glendronach allardice
Njammie?
Ikzelf net een lekker drammetje Caol ila CS
raleigh schreef:glendronach allardice
Kay schreef:Ardbeg Corryvreckan
MarcelE schreef:Glenmorangie Original
Nu driekwart leeg (liter fles), vond hem de 1e helft lekker maar de smaak is een beetje weg (de geur gek genoeg niet).
Herkent iemand dit?
Yapi schreef:MarcelE schreef:Glenmorangie Original
Nu driekwart leeg (liter fles), vond hem de 1e helft lekker maar de smaak is een beetje weg (de geur gek genoeg niet).
Herkent iemand dit?
Je laatste 1/3 van gelijk welke fles is meestal - er zijn dus uitzonderingen - de minste. Normaliter wordt beweerd dat het middelste deel het lekkerste is. Maar ja, das natuurlijk opnieuw met uitzonderingen

JayDie schreef:Ik heb gisteravond m'n sample "Celp - The Seaweed Experience" geproefd. Opzich begon hij aardig (peat, groenmout (iets wat ik vind in Tomintoul - Peaty Tang, Eylandt Legend en heb me laten vertellen dat dit groenmout is / kan zijn) / zeewier, zilt, aarbeien op siroop), maar later kwam daar een hele storende off-note bij: de geur die je ruikt als je PVC zaagt / boort... En dan komt dat ook terug in de smaakbeleving. Brrrrr!

Yapi schreef:Kay schreef:Ardbeg Corryvreckan
topper hé! Heb ook nog even getwijfeld! Staat bij één van de flessen die bijna leeg is. Toch voor een iets kalmere HP 18 gekozen... een flinke dram, nog enkele over...

Yapi schreef:raleigh schreef:glendronach allardice
Njammie?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Dawisknie, JoachimV10 en 27 gasten