Soundwave schreef:Dat geloof ik best ja. Toen ik mijn notities had verstuurd had ik bijna de neiging om een uur later ineens alles terug te trekken en een hele andere conclusie op te sturen, maar ik laat het maar bij mijn eerste ingeving en kijk achteraf of de tweede beter was.
Zo heb ik gisteren ook notities ingeleverd die geschreven zijn toen ik nog niet 100% fit was na een kleine verkoudheid. Ik had niet de indruk dat ik er heel erg door werd beperkt, maar ideaal is het natuurlijk niet.
Gisteravond had ik er nog eens voor kunnen gaan zitten, maar toen had ik al zeven Balvenie 17's op, en vond ik het wel even goed voor de dag.







(kep geen neusje!)