Piet schreef:turfsmurf schreef:Gaat lekker met de proeverijtjes in deze thread. Ik heb er gisteren ook een gehad van de Dutch Whisky Society met als thema "blends, blended en grain". Geen single malt dus, maar wel een paar topwhisky's geproefd.
Juist die oudjes op het laatst!
Vast een leuke avond zo maar ik vraag ik me toch (altijd weer) af of je niet meer genoten/geproefd had als alleen de laatste 5 uit het rijtje ter tafel waren gekomen (misschien met één of twee gangmakers). Ik weet het de meningen zijn sterk verdeeld, maar toch![]()
Ref: Hoeveel kun je nog "objectief" proeven ?
ja, ik zit met hetzelfde dilemma voor Lindores volgende week. De drams zijn top, en dus duur, tot hoe ver ga je dan... ik denk 1 opwarmertje, en dan direct een oude springbank, zoeken naar de Brora 2004 OB, en dan naar Geert Bero zijn stand, kijken of er een Ardbeg Kingsbury open staat of een fles van de vaten 239x... Daarna zal het uitbollen worden denk ik. Ik ga dus voor een opwarmertje en 3-4 absolute toppers, daarna vermoedelijk een uurtje water, en nog wat proberen wat hier of daar passeert