Femke schreef:Ik heb wel interesse voor de kaartjeskan ik John de handjes schudden

Femke schreef:Ik heb wel interesse voor de kaartjeskan ik John de handjes schudden

Piet schreef:Ik denk het wel. We weten het vanavond zeker.
Piet schreef:Piet schreef:Ik denk het wel. We weten het vanavond zeker.
De middaglichting is het niet geworden maar de enveloppe is gisterenavond op de bus gegaan.
Nu is het aan PostNL.

ElwinB schreef:Hoogtepunt bleek toch de Nikka From The Barrel, die had ik niet zó lekker verwacht.
)

. Ik had de tijd van mijn leven en heb enorm genoten van de festival en van mijn collega's. Ik vind het enorm fijn dat ik nu sommige colega's tot mijn vrienden mag rekenen en de steun die ik kreeg na dat stomme incident was hartverwarmend.Jock schreef:Ik kwam na het inpakken van de stand en eten en reizen om 20:30 thuis in Arnhem.
Jock schreef:...met als enige minpunt dat ik op het nippertje tijdens het inpakken zondag bijna een knal voor mijn mond kreeg van een dronken bezoeker die een flas probeerde te stelen van onze tafel. Daarna schonk hij zichzelf een glas in en liep weg zonder te betalen. Na het inroepen van de beveiliging probeerde hij mij een klap toe te dienen. Maar de beveiliging was hem te snel af en werkte hen tegen de grond en droeg hem over aan de politie.
Sietseus schreef:John: ik heb je gemistHeb je ons overgeslagen?
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten