Nickolaas schreef:Is het onderzoeken waard, Toon! Is mooi spul. Ik heb letterlijk eergisteren een Kilkerran Open Day botteling gekild. Als ik nog wat leuks open trek ik aan de bel; heb best wat staan.
Welk slachtoffer is er gevallen?
Ongelezen berichtdoor Toondby » 13 Aug 2026, 14:18
Nickolaas schreef:Is het onderzoeken waard, Toon! Is mooi spul. Ik heb letterlijk eergisteren een Kilkerran Open Day botteling gekild. Als ik nog wat leuks open trek ik aan de bel; heb best wat staan.
Ongelezen berichtdoor RdG95 » 13 Aug 2026, 14:57
Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 20 Aug 2026, 20:56
Toondby schreef:Nickolaas schreef:Is het onderzoeken waard, Toon! Is mooi spul. Ik heb letterlijk eergisteren een Kilkerran Open Day botteling gekild. Als ik nog wat leuks open trek ik aan de bel; heb best wat staan.
Welk slachtoffer is er gevallen?ik heb nog een Open Day 2022 op Rum staan. Ben ik zelf heel benieuwd naar! Valt daar af en toe wel eens een dealtje te doen op een veiling met die Open Day bottelingen. Zeker als je dat vergelijkt met de genoemde prijzen hierboven van de 15 jarige SC
Ongelezen berichtdoor Toondby » 20 Aug 2026, 21:33
Nickolaas schreef:Toondby schreef:Nickolaas schreef:Is het onderzoeken waard, Toon! Is mooi spul. Ik heb letterlijk eergisteren een Kilkerran Open Day botteling gekild. Als ik nog wat leuks open trek ik aan de bel; heb best wat staan.
Welk slachtoffer is er gevallen?ik heb nog een Open Day 2022 op Rum staan. Ben ik zelf heel benieuwd naar! Valt daar af en toe wel eens een dealtje te doen op een veiling met die Open Day bottelingen. Zeker als je dat vergelijkt met de genoemde prijzen hierboven van de 15 jarige SC
Het was deze Toon: https://www.whiskybase.com/nl/whiskies/ ... 4-year-old. Genieton!
Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 20 Aug 2026, 21:40
Toondby schreef:Nickolaas schreef:Toondby schreef:
Het was deze Toon: https://www.whiskybase.com/nl/whiskies/ ... 4-year-old. Genieton!
Refill bourbon en triple distilled... Dat vinkt al wel wat vakjes aan. Welke score zou je hem geven op 100/zou je hem opnieuw aanschaffen?Dan weet ik of ik ook maar eens op jacht moet.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten