Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Gebruikersavatar
single malt sam
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 08:39
Locatie: Blankenberge, Belgïe

Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor single malt sam » 28 Feb 2012, 14:37

Hallo, een vriend van mij heeft het idee opgevat om met zijn vereniging een reis te maken naar schotland en door mijn liefde vanwege de whisky kwam hij bij mij terecht. Ikzelf ben wel al enkele keren geweest maar helemaal niet georganiseerd. Nu wil ik vragen of iemand hier enkele reisorganisatoren kan aanbevelen. Let wel, vanuit belgie te vertrekken.
Alvast bedankt :Slainte
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: georganiseerde reis naar schotland

Ongelezen berichtdoor JayDie » 28 Feb 2012, 14:45

Misschien kun je eens contact opnement met Teun 8-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

liefmans
Senior
Senior
Berichten: 443
Lid geworden op: 01 Mar 2011, 21:33
Locatie: Sint-Niklaas (B)
Contact:

Re: georganiseerde reis naar schotland

Ongelezen berichtdoor liefmans » 28 Feb 2012, 15:04

Teun en Jock kunnen je allebei helpen, dit jaar gaan wij met de whiskyclub op reis met Jock en Ian van Serenity Scotland.
Belgen die dit aanbieden ken ik persoonlijk niet echt. Wij hebben een regeling dat zij het gedeelte in Schotland voorzien en dat wij voor transport naar daar zorgen.

Als je echt richting het noorden wenst te gaan is de verbinding amsterdam-aberdeen trouwens geen select idee.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Feb 2012, 15:44

Geen eigen ervaring.

Hoewel ook vanuit Nederland neem ik aan dat Wim Wamelink ook met België geen probleem heeft. Hij doet dat ook voor de IWS.

Kijk ook even in de betreffende lijsten:
Organisatoren/uitvoerders van Whisky-proeverijen (NaT)
en
Overige "Whisky-dienstverleners", Magazines etc. (he, daarin stond Whiskyreizen.nl maar die site staat nu op wit !)
en
Overige "Whisky-dienstverleners" etc. in Vlaams België dan wel Nederlandstalig
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
Wim Wamelink
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 Okt 2010, 12:49
Locatie: 't Loo Oldebroek
Contact:

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor Wim Wamelink » 28 Feb 2012, 16:27

Eind maart ben ik reisleider voor de 4 daagse reis naar Edinburgh. Ieder komt op eigen gelegenheid naar IJmuiden. Vanaf daar heb ik alles georganiseerd. Overtocht, alle overnachtingen en maaltijden, bezoek aan distilleerderij, Edinburgh bezoek en een aantal whisky proeverijen.
Uiteraard doe ik ook graag de organisatie voor een reis vanuit België. Maatwerk is het leukste. Liefhebbers meld je aan.
Wim Wamelink
0 x
Wim Wamelink
www.wimwamelink.nl

Gebruikersavatar
laddie teun
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 705
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 11:19

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor laddie teun » 28 Feb 2012, 18:21

Beste Sam,

Uiteraard ben ik je graag van dienst. Whiskyreizen zijn de leukste reizen om te organiseren. Ben er momenteel ook weer met een aantal bezig. En vanuit België is geen enkel probleem. Laten we er eens contact over hebben. ik heb je zojuist een PB gestuurd. Maar je kan me ook mailen op teunvanwel@thetravelclub.nl

groet

Teun
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Gebruikersavatar
chris
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 558
Lid geworden op: 07 Okt 2009, 10:32
Locatie: Rotterdam
Contact:

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor chris » 28 Feb 2012, 23:19

Ik zou het toch ook eens aan Wouter Wapenaar vragen :Scratch
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
single malt sam
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 08:39
Locatie: Blankenberge, Belgïe

Re: Georganiseerde reis naar Schotland vanuit België

Ongelezen berichtdoor single malt sam » 01 Mar 2012, 18:12

heren,
Alvast bedankt voor de vele tips. Aangezien ikzelf niet mee ga, zal ik deze info doorgeven aan m'n vriend en hij kan dan rechtstreeks met jullie contact opnemen.

Groetjes,
Sam :Slainte
0 x
Afbeelding


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast