TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Bij mij ook geen problemen. Maandag betaald, dinsdag 'verzonden' en woensdag door DHL opgehaald en in het parcel center gesorteerd.
0 x
Wel bijzonder dan dat mijn bestelling na tien dagen nog niet voorbij Augsburg is.
En het zal vast goed komen, maar over een week ben ik met vakantie. En mijn ervaring met dhl is helaas niet onverdeeld positief.
En het zal vast goed komen, maar over een week ben ik met vakantie. En mijn ervaring met dhl is helaas niet onverdeeld positief.
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe
Rien68 schreef:TIP: Gooi alle zooi even uit de doos, want bij mij bleek er een gratis sample bij te zitten
Oh ja, doet hij ook altijd. Ongeacht of je twee flesjes van paar tientjes of acht flessen van honderden Euro's besteld overigens.
1 x
Hier mijn bestelling op correcte en prima wijze binnen.
@ Rien: dank voor de Tip ( je snapt m al
)
groet Cor.
@ Rien: dank voor de Tip ( je snapt m al

groet Cor.
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
Zondagavond laat heb ik op de valreep voor het eerst ook een paar flessen bij deze shop besteld. Kon de verleiding aan Nevisjes en (Side)burn(side)s niet weerstaan. Vanmiddag binnen gekomen dus 4 dagen totaal, prima wat mij betreft.
Ook een extra sampletje erbij hier, Ichiro's Malt & Grain.

0 x
HammerHead schreef:Zondagavond laat heb ik op de valreep voor het eerst ook een paar flessen bij deze shop besteld. Kon de verleiding aan Nevisjes en (Side)burn(side)s niet weerstaan. Vanmiddag binnen gekomen dus 4 dagen totaal, prima wat mij betreft.![]()
heel benieuwd welke jij hebt genomen, hele dikke kans dat we dezelfde hebben gepakt ( je kan de mijne in mn wishlist zien )
1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
henri schreef:HammerHead schreef:Zondagavond laat heb ik op de valreep voor het eerst ook een paar flessen bij deze shop besteld. Kon de verleiding aan Nevisjes en (Side)burn(side)s niet weerstaan. Vanmiddag binnen gekomen dus 4 dagen totaal, prima wat mij betreft.![]()
heel benieuwd welke jij hebt genomen, hele dikke kans dat we dezelfde hebben gepakt ( je kan de mijne in mn wishlist zien )
Check voor de BN '97 Sansibar en de Burnside '96 WSP, maar verder deze 2:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/245514 (moest en zou een 96'er erbij hebben, ook al was ie iets duurder) én
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/272563 Die andere Sideburn heb ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat ik voor het doorlopen van het assortiment en het bestellen net iets meer dan een half uur had.
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
Snap ook al waarom. Bij die de éne staat er tussen haakjes Burnside in de omschrijving en bij die Whisky Sponge niet. Ik heb in de gauwigheid alleen op Burnside gezocht. 

0 x
Bestelling ontvangen. Dus binnen twee weken.
Hier overigens geen sample, helaas.
Maar goed, in ieder geval vóór de vakantie
Hier overigens geen sample, helaas.
Maar goed, in ieder geval vóór de vakantie

1 x
Mooie korting op flink aantal IB’s bij whiskysite.nl
O.a. veel van Gordon & MacPhail (de Glentauchers zit in mijn mandje:-)
O.a. veel van Gordon & MacPhail (de Glentauchers zit in mijn mandje:-)
1 x
- Reichenbach
- Moderator
Een prima whisky en niet al te duur. Maar verwacht niet dat je een 'lichte' Springbank 10 krijgt. Daarvoor moet je bij D12 nog even doorsparen.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Ben ik niet met je eens Richard. Zeker de meer bourbonmatured Campbeltown Lochs komen dik in de buurt van een Springbank 10 en kosten toch een tientje of twee minder.
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
Nickolaas schreef:Ben ik niet met je eens Richard. Zeker de meer bourbonmatured Campbeltown Lochs komen dik in de buurt van een Springbank 10 en kosten toch een tientje of twee minder.
Voor wie denkt dat dit een tientje of 2 scheelt bij D12.... think again: https://drankdozijn.nl/artikel/fles-springbank-10-years-single-malt-70cl1! Die jodocussen denken nog steeds vrolijk €100 voor een SB10 te kunnen vangen.

Stelletje flessentrekkers!
Op zich een leuke aanbieding hoor die CL, maar ik koop uit principe niks meer bij die ballentent.
4 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”