Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Gisteren besteld bij whiskybase shop :
Archives Ledaig 2004
Inchgower 29 years old whiskybroker
Archives Ledaig 2004
0 x
GJR schreef:Gisteren besteld bij whiskybase shop :
Archives Ledaig 2004
die Inchgower was niet helemaal mijn smaak, wel erg mooie prijs voor zijn leeftijd.
Die Ledaig is heerlijk en heb ik vandaag ook gekocht.
0 x
Ik heb mezelf een paar dagen terug een flesje the glenlivet 18 yrs. aangeschaft tijdens de wilde dagen.
Heerlijk sapje helemaal met een paar drupjes water.
Heerlijk sapje helemaal met een paar drupjes water.
0 x
-
warsteyner
- Actief lid

Omdat mijn fles Johnie Walker Black Label bijna op is, heb ik als vervanger een fles Black Bottle gekocht door de diverse goede reviews. Hij bevalt me erg goed en hij was maar 14,60 euro door een aanbieding bij de grootste slijter van Nederland.
0 x
Ik heb van de wilde whiskyweken bij Gall & Gall gebruik gemaakt om een whisky te kopen die ik aan de dure kant vind maar wel heel lekker. Auchentoshan Three Wood. 
En gelijk maar een Glenrothes meegenomen.

En gelijk maar een Glenrothes meegenomen.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Gisteren heb ik overigens van vrienden een paar mooie blends gekregen voor m'n verjaardag, uit m'n "verlanglijstje" op basis van de "101 whiskies to try before you die" van Ian Buxton:
- Bailie Nicol Jarvie
- Cutty Sark
- en de verrassing Black Bottle 10yo (ik zag in eerste instantie niet dat het die was ipv de NAS, erg leuk toen ik dat ontdekte en kon uitleggen dat de 10 al een tijdje niet meer gemaakt wordt
)
Edit:
Zojuist heb ik bij de Gall&Gall ontdekt dat vrijwel alles waar ik interesse in kan hebben alsnog niet goedkoop genoeg is, nu met de 20% korting van de Wilde Whisky Dagen.
De uitzondering was een fles Black Grouse, die ik van mezelf mocht kopen als 'ie onder de €18 zat. Hij was €17,59.
- Bailie Nicol Jarvie
- Cutty Sark
- en de verrassing Black Bottle 10yo (ik zag in eerste instantie niet dat het die was ipv de NAS, erg leuk toen ik dat ontdekte en kon uitleggen dat de 10 al een tijdje niet meer gemaakt wordt
Edit:
Zojuist heb ik bij de Gall&Gall ontdekt dat vrijwel alles waar ik interesse in kan hebben alsnog niet goedkoop genoeg is, nu met de 20% korting van de Wilde Whisky Dagen.
De uitzondering was een fles Black Grouse, die ik van mezelf mocht kopen als 'ie onder de €18 zat. Hij was €17,59.
0 x
Mijn laatste aankoop van een week terug:
- Laphroaig Quarter Cask (zalig lekker)
- Tomatin 12yo (Lekker maar mag wat meer pit hebben)
- Jura Superstition (persoonlijk vind ik deze tegenvallen)
Ik ben er nog niet uit wat mijn volgende aanko(o)p(en) zullen zijn.
Groetjes Kinnie

- Laphroaig Quarter Cask (zalig lekker)
- Tomatin 12yo (Lekker maar mag wat meer pit hebben)
- Jura Superstition (persoonlijk vind ik deze tegenvallen)
Ik ben er nog niet uit wat mijn volgende aanko(o)p(en) zullen zijn.
Groetjes Kinnie

0 x
vorige week gehaald:
- Aberlour A'Bunadh batch 36
- Glenfarclas 10 y.o.
- The Glenlivet 12 y.o. (1 liter)
- Aberlour A'Bunadh batch 36
- Glenfarclas 10 y.o.
- The Glenlivet 12 y.o. (1 liter)
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Gisteren even naar een andere Gall&Gall geweest om daar een fles Lagavulin 16 te halen. Voor €39,99 kan ik die niet laten bezorgen door Drankdozijn.
0 x
Carlo schreef:Net besteld bij van Zuylen een fles Bruichladdich - The Laddie Ten - 46%.
Na een recensie gezien te hebben van Ralfy moest ik hem hebben.
Moet ook wel zeggen dat hun hele concept mij wel wel aanspreekt , hoe hun bezig zijn en whisky maken.
Net binnen gehad en hij leek wel bevroren zo koud. Kon er ook niet doorheen kijken zo troebel.
Non chill filtered dat is wel duidelijk.
0 x
Carlo schreef:Carlo schreef:Net besteld bij van Zuylen een fles Bruichladdich - The Laddie Ten - 46%.
Moet ook wel zeggen dat hun hele concept mij wel wel aanspreekt , hoe hun bezig zijn en whisky maken.
Net binnen gehad en hij leek wel bevroren zo koud. Kon er ook niet doorheen kijken zo troebel.
Geniet ervan, ik vind de nieuwe Laddie echt geniaal! (wel je tijd ervoor nemen, zoals Ralfy ook al zegt, hij begint nogal ruw en bitter maar wordt steeds beter naarmate hij langer staat (ik ruik en proef verandering tot zeker 30 minuten na inschenken)).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Een flesje Famous Grouse. Gekregen met veel liefde.
0 x
Een laphroaig 10y CS batch 003. Om eens met de batch 002 te vergeijken.
0 x
Vanmiddag een Laphroaig 10yo en een Talisker 10yo opgehaald bij de slijter.
Het gemak van deze eenvoudige Talisker bevalt met een ondergaande zon erg goed...
Het gemak van deze eenvoudige Talisker bevalt met een ondergaande zon erg goed...
0 x
Matti schreef:Carlo schreef:Carlo schreef:Net besteld bij van Zuylen een fles Bruichladdich - The Laddie Ten - 46%.
Geniet ervan, ik vind de nieuwe Laddie echt geniaal! (wel je tijd ervoor nemen, zoals Ralfy ook al zegt, hij begint nogal ruw en bitter maar wordt steeds beter naarmate hij langer staat (ik ruik en proef verandering tot zeker 30 minuten na inschenken)).
hey, das een leuke onrechtstreekse tip! Die Ralfy lijkt me een leukerd zeg

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”