Hier in Charleston bij de firma Bottles vond ik zowaar Orval in de schappen.
Het slechte nieuws is de prijs: $ 8,95 per flesje

macoffringa schreef:He mannen,
Hier in Charleston bij de firma Bottles vond ik zowaar Orval in de schappen.
Het slechte nieuws is de prijs: $ 8,95 per flesje
A Californian businessman convicted of destroying more than 4.5 million bottles of wine in a warehouse fire has been sentenced to 27 years in prison.

macoffringa schreef:it giet net oan

I_SPEY schreef:Een beoordeling van Serge Valentin(iemand, die ik toch wel redelijk hoog heb zitten-echt waar!), die de neus niets vindt, maar de smaak maakt veel goed: hij geeft 'm desondanks 'slechts' 83 punten!
Wat vinden jullie daar nu van? Enne, ik heb 'm niet geproefd en ik denk velen van jullie ook niet, maar ik heb de neiging 'n beetje te struikelen over bovengenoemde tekst! Wat voor waarde heeft het geven van punten danIk zelf doe er ook aan mee, maar krijg na zo'n review een zeer relativerend gevoel.
I_SPEY schreef:Een beoordeling van Serge Valentin(iemand, die ik toch wel redelijk hoog heb zitten-echt waar!), die de neus niets vindt, maar de smaak maakt veel goed: hij geeft 'm desondanks 'slechts' 83 punten!
I_SPEY schreef:Hey, Piet, je haalt 'n quote van mij aan(over Serge V.) en macoffinga z'n naam staat er boven, hoe kan dat nou????
... heb de 11 steden verplaatst .... dat heeft waarschijnlijk iets in de war gegooid 
Piet schreef:Wine arsonist sentenced to 27 yearsA Californian businessman convicted of destroying more than 4.5 million bottles of wine in a warehouse fire has been sentenced to 27 years in prison.![]()

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten