Dutch whisky festival Arnhem - 3+4 Sept 2022

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Dutch whisky festival Arnhem

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 22 Aug 2022, 22:45

Ik kom op de zaterdag wel even buurten, benieuwd naar jullie product.
0 x
Afbeelding

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 23 Aug 2022, 19:03

bwc schreef:
Thewowbar1986 schreef:
Roland... schreef:
Nou, met Werry komt dat Japans helemaal goed!! :respect

Ik moet dringend de buidel wat aanspekken, wordt een kostelijk festivalletje lijkt me nu al… :P

Wij gaan zeer lage prijzen hanteren omdat wij festivals nog steeds zien als reclame.
We willen immers 500 flessen van onze eerste whisky kunnen afzetten in Nederland en dus willen we mensen overtuigen.
We hebben reeds een grote groep mensen kunnen overtuigen in Nederland maar het kan altijd beter.

Dat is dan alvast goed nieuws…ik kijk ernaar uit! :Slainte
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’

Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 30 Aug 2022, 10:15

bwc schreef:Wij staan er met een stand.
Dus voor de mensen met interesse kom eens lang bij de Brugse Whisky Company

Even ter info, is het jetons aankopen of cash geld? Was me nog niet helemaal duidelijk, en tot nu toe ook nog geen antwoord op gekregen. Tot zaterdag.
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’

Nederland-paraat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 01 Sep 2022, 09:33

Voor wie wil, ik heb voor zondag nog 2 vrijkaartjes gekregen. Het lijkt mij het leukste om hier iemand van het forum mee blij te maken. Mocht iemand interesse hebben, laat het mij via een PM weten. (Helaas al vergeven)

Thewowbar1986 schreef:Even ter info, is het jetons aankopen of cash geld? Was me nog niet helemaal duidelijk, en tot nu toe ook nog geen antwoord op gekregen. Tot zaterdag.

Uit de standhouders handleiding;
We werken niet met festivalmunten, maar met contante betaling aan de standhouder.

Ik zal ook een tikkie code uitprinten, niemand is meer gewend om cash te betalen ;)
Laatst gewijzigd door Nederland-paraat op 02 Sep 2022, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 02 Sep 2022, 00:10

Nederland-paraat schreef:Voor wie wil, ik heb voor zondag nog 2 vrijkaartjes gekregen. Het lijkt mij het leukste om hier iemand van het forum mee blij te maken. Mocht iemand interesse hebben, laat het mij via een PM weten.

Thewowbar1986 schreef:Even ter info, is het jetons aankopen of cash geld? Was me nog niet helemaal duidelijk, en tot nu toe ook nog geen antwoord op gekregen. Tot zaterdag.

Uit de standhouders handleiding;
We werken niet met festivalmunten, maar met contante betaling aan de standhouder.

Ik zal ook een tikkie code uitprinten, niemand is meer gewend om cash te betalen ;)

Enorm bedankt voor de info…in elk van de gevallen heb je natuurlijk cash bij, maar bon toch leuk dat we dat al niet meer moeten uitzoeken. :goedgedaan
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Dutch whisky festival Arnhem - 3+4 Sept 2022

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 04 Sep 2022, 14:12

Was weer uitstekend. Zeker aan de stand van de Whiskynerds veel lekkers kunnen proeven, waaronder een aantal Springbank Society bottelingen. Eén puntje was dat wat brood her en der wel prettig was geweest.
1 x
Afbeelding

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Dutch whisky festival Arnhem - 3+4 Sept 2022

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 10 Feb 2023, 10:16

Nickolaas schreef:Was weer uitstekend. Zeker aan de stand van de Whiskynerds veel lekkers kunnen proeven, waaronder een aantal Springbank Society bottelingen. Eén puntje was dat wat brood her en der wel prettig was geweest.

Had Idd gekunnen, al had ikzelf misschien weinig oog gehad voor brood… :P
Het was men eerste keer en zeker in orde, weer zo een festival dat ik wil proberen jaarlijks bij te wonen. :Slainte
1 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”