whisky4wood schreef:Betekent dat ook dat de 21 parliament ook al minder van kwaliteit is? Ik vind hem heerlijk en voor wat ik begreep is dit nog uit de jaren 90. Daar zullen ze toch nog niets aan veranderen? Ik dacht alleen dat alles van na de periode van heropening wat minder was. Maar goed ik geniet er van en dat is eigenlijk het belangrijkste. Gr Bert
Zolang je m heerlijk vindt is er niks aan de hand toch. Dat is waar het uiteindelijk om gaat.
Het verschil is vooral dat ze langzaam aan op een ander beleid rondom vattings over zouden kunnen gaan. Lagere abv’s, wel filteren enz enz.
Dat zie je bv bij de revival. Die haalt het bij lange na niet met de revival van voor de productiestop van de revival.
Verder zal de kwaliteit niet in 1x instorten. Zoiets gebeurd geleidelijk en er is een prima kans dat wij ‘snobs’ dit vooral proeven, of denken te proeven, omdat we weten dat bepaalde zaken anders gaan vandaag de dag. Maargoed als je de GD fans moet geloven is het allemaal wel minder geworden en aan het worden. Billy had het talent en de neus om fantastische vattings te selecteren. Als de neus van de nieuwe ‘blender’ wat minder is, gaat het fantastische gehalte er vanzelf af en wordt het eerder gewoon goed. Daarbij komt: nu kunnen ze nog leunen op de succesvolle periode en de succesvolle voorraad. Maar gaan ze dat vast kunnen houden met nieuwe beleid rondom inkoop van vaten, veranderingen in productie enzovoorts? I don’t know maar Billy Walker z’n schoenen zijn hele grote om te vullen, das een zekerheid.