Nu we weer opnieuw op een crisis en lockdown af aan het stevenen zijn, is het hoogtijd voor wat positief nieuws; HWF Editie 6 is ready to go!!

Het principe zal voor de meesten inmiddels bekend zijn maar voor de nieuwe deelnemers:
- Het is een digitale tasting via Google Meet.
- De tasting is informeel van aard en bedoeld om elkaar in een grotere groep toch te kunnen ontmoeten. Het doel is lekker ouwehoeren met elkaar, gezelligheid en ondertussen de whisky’s proeven en kijken of we de juiste distillery’s en eigenschappen kunnen benoemen. Alles vanuit plezier met elkaar!
- Een line up van 7 whisky’s a 2cl
- Om de kosten zoveel mogelijk te drukken zal er gevuld worden in zowel 2cl & 3cl flesjes en/of tubes, zodat er geen nieuwe flesjes aangeschaft hoeven te worden. Oxidatie zal hierbij geen problemen gaan geven.
- Elke sample zal blind worden geproefd, waarna een (kort) filmpje wordt getoond met de onthulling van de fles door degene die de fles voorzien heeft! Alleen ik ken de volledige line-up i.v.m. het bepalen van een goede samenstelling en volgorde, de anderen kennen ook slechts hun eigen inzending
- De tasting zal weer plaats vinden op de vertrouwde zaterdagavond, te weten: zaterdagavond 19 februari 2022! Vanaf 19:30 kunnen jullie inchecken op de stream. Om 20:00 zullen we gaan starten.
Financieel:
De prijs voor een 7x2cl tastingset is voor editie 2 uitgekomen op €40,92 ex. vzk. Deze ronde is wellicht de duurste maar de line up zal het elke cent waard laten zijn!
De verzendkosten naar de deelnemers zijn nog niet inclusief. Deze worden per persoon worden berekend. Sommigen zullen bij elkaar in de buurt wonen en verzending kunnen combineren, anderen willen misschien wel ophalen enzovoorts.
De ingekorte uitgangspunten (zie topic van editie 4 voor de uitgebreidere versie):
- 35 plaatsen (inclusief organisatie)
-De inschrijving is definitief nádat de betaling voltooid is.
- Aanmelden is aanwezig zijn
- Na betaling volgt de distributie. Op dit topic worden jullie daarover up to date gehouden.
- We houden een reservelijst bij voor degenen die te laat zijn. Al meer dan eens zinvol gebleken
Je kunt je vanaf nu inschrijven voor het ‘Thuisfestival editie 6. Dat doe je door op dit topic te reageren. Ik zal de lijst bijhouden op deze openingspost.
Groeten,
De ‘Het Whisky forum Thuisfestival’ organisatie!
1) Mermur
2) Henri
3) Daan
4) Rien68
5) Gerritbakker57
6) Koning
7) MikerG
8) Cask1988
9) Defeatless
10) Maltmuppet
11) DannyP44
12) WouterK
13) Jimbeau
14) RaymondCS
15) Harrie
16) Hammerhead
17) Mikser
18) Edwinedje
19) Matje
20) Freezeroz
21) Secondhandpants
22) Andre8x8
23) AlanCS
24) Sander79
25) Nikola
26) Hubert
27) Tom2
28) JacobaEd
29) RvdB
30) Roelof
31) Fat Bastard!
32) Edwin5
33) Nickolaas
34) DrinkingWhisky
35) Bodevami
Reservelijst:
1) JoachimV10
2)
3)
4)
5)









