Ik wil voor een verjaardag zondag een paar samples hebben maar het is nu een beetje te laat om nog online te bestellen en laten verzenden. Dus mijn vraag is of iemand in Amsterdam samples verkoopt die ik vandaag of morgen kan ophalen.

Moderator: AquaVitae

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

AnnieAlex schreef:Daar had ik ook aan gedacht maar heb nog niemand gevonden die in Amsterdam woont of ze houden hun locatie verborgen wat ook begrijpelijk is.
Er zijn nu een aantal cocktail bars in Amsterdam die hun whisky en/of cocktails bezorgen vanwege corona dus misschien doe ik dat wel
JvR schreef:AnnieAlex schreef:Daar had ik ook aan gedacht maar heb nog niemand gevonden die in Amsterdam woont of ze houden hun locatie verborgen wat ook begrijpelijk is.
Er zijn nu een aantal cocktail bars in Amsterdam die hun whisky en/of cocktails bezorgen vanwege corona dus misschien doe ik dat wel
Of slijters met samples?

AnnieAlex schreef:Daar had ik ook aan gedacht maar heb nog niemand gevonden die in Amsterdam woont of ze houden hun locatie verborgen wat ook begrijpelijk is.
Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten