Hallo genieters; Vincent!
Hallo genieters; Vincent!
Ff voorstellen: Vincent
Hallo samen,
Mijn naam is Vincent, 40 jaar en woonachtig in Haarlem. Ik ben ruim 15 jaar whiskyliefhebber en ben met name fan van subtielere peat stinkerds, Highland Parks en Taliskers. De laatste jaren bestaat driekwart van mijn inkoop (1-2 flessen per maand) uit onafhankelijke bottelingen. Verder heb ik sinds 1990 de Schotse landschappen uitgebreid en regelmatig bereisd over bergen en langs kusten. Vooral de Hebriden en de noordkust bezoek ik graag. Op dagen het weer dit minder aangenaam maakt, zet ik meestal de koers naar een distillery, voor zover in de buurt uiteraard.
Groet,
Vincent
Hallo samen,
Mijn naam is Vincent, 40 jaar en woonachtig in Haarlem. Ik ben ruim 15 jaar whiskyliefhebber en ben met name fan van subtielere peat stinkerds, Highland Parks en Taliskers. De laatste jaren bestaat driekwart van mijn inkoop (1-2 flessen per maand) uit onafhankelijke bottelingen. Verder heb ik sinds 1990 de Schotse landschappen uitgebreid en regelmatig bereisd over bergen en langs kusten. Vooral de Hebriden en de noordkust bezoek ik graag. Op dagen het weer dit minder aangenaam maakt, zet ik meestal de koers naar een distillery, voor zover in de buurt uiteraard.
Groet,
Vincent
0 x
Re: Hallo genieters; Vincent!
Ha Vincent! Welkom hier. Ben benieuwd naar je collectie! Toevallig een WhiskyBase profiel?
0 x
Welkom Vincent.
Gezien je CV behoor je dus tot de echte (Schotse malt) whisky-aficionado's
Gezien je CV behoor je dus tot de echte (Schotse malt) whisky-aficionado's

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
turfsmurf schreef:Welkom! Die signature komt mij ergens bekend voor.
LOL ...durf mezelf ook wel Tom Waits fan te noemen.. zeker zn potten en pannen periode! En tja als je dan met zoiets in een soort van doelgroep komt. Ook liefhebber van Waits?
0 x
elvicente schreef:Ook liefhebber van Waits?
Ik ken slechts een paar nummers van hem (mule variations, geloof ik), maar wat ik gehoord heb vond ik erg leuk en goed bovendien.
Die quote heb ik ooit eens ergens opgvangen en pas bij het registreren op dit forum ben ik wezen googlen van wie die nou afkomstig was. Dat 'ie van Tom Waits bleek te zijn vond ik niet eens echt verrassend.
0 x
JayDie schreef:Ha Vincent! Welkom hier. Ben benieuwd naar je collectie! Toevallig een WhiskyBase profiel?
Ik heb doorgaans rond de 25 flessen staan en ik probeer iets van in/out te doen zodat het er niet teveel worden. Die whiskybase zal ik vanavond eens uitzoeken hoe dat werkt. Dank voor de tip!
0 x
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Nog een fervent Schotland ganger ! Welkom Vincent !

0 x
Had me 7 jaar geleden iets over whisky verteld en ik had gezegd "whisknie" ....
Hey Vincent - nog een Haarlemmer op het forum - een echte mug?
Ik ben op dit moment een ex-mug, maar m'n hart is nog echt verpacht aan H'lem.
Welke slijterijen in H'lem bezoek je, als ik zo vrij mag zijn? Voor mij is het meestal
Melgers.
In elk geval veel plezier op het forum!
Welke slijterijen in H'lem bezoek je, als ik zo vrij mag zijn? Voor mij is het meestal
Melgers.
0 x
Ruval schreef:Hey Vincent - nog een Haarlemmer op het forum - een echte mug?
Melgers.
Thx allen! Ja, mn leven lang al Haarlemmer. Het is een beetje een eiland haha. Ja Melgers is mijn hofleverancier. Vanwege het brede aanbod, de leuke proeverijen die ze organiseren hoewel schaars en de mogelijkheid om zo nu en dan eens wat voor te proeven. Doorgaans op de zaterdagmiddag. Meneer Hans Bol doet daar vaak promo's. Heel soms ga ik naar Liquid Gold in de Koningstraat voor dingen die ze bij Melgers weer niet hebben (tegenwoordig weinig Chieftains en Gordon McPhails).
0 x
- Japie Krekel
- Senior

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”