Thuisfestival Editie 1 en 2 waren een groot succes en editie 3 was binnen een uur uitverkocht. Het niveau zat volgens mij wel goed en a.s. zaterdag beloofd ook weer genoeg moois! Ik heb daardoor toch minstens 5 seconden getwijfeld of er een editie 4 moet komen
Duhhh 
Voor ronde 4 heb ik al 4 inzendingen binnen. Ik kan alvast verklappen dat dit wel een dijk van een line up kan gaan worden! De eerste 4 zijn al prachtige drams! Maar om de line up rond te maken zijn er nog 3 inzendingen nodig. Dus heb jij nou ook nog een absolute knaller in de kast staan die je beschikbaar wilt stellen voor editie 4, neem dan vooral even contact op met me! Het zou op en top gaaf zijn als we het niveau van de eerste 4 door kunnen trekken

De inschrijving voor Editie 4 zal starten als de line up rond is en een datum geprikt is met de inzenders. Vermoedelijk wordt dit ergens half juni.
Groeten,
Arthur









