Hoi, enzo
- Spainkiller
- Senior

Hoi, enzo
Dag heren (en waarschijnlijk ook enkele dames) van 't goede leven,
Middendertiger uit Amsterdam hier, wiens affiniteit voor alcoholische dranken geëvolueerd is naar een fascinatie voor, vooral, whisky. En gezien ik de afgelopen tijd ook iets meer te besteden heb dan voorheen (de coronacrisis heeft mij gelukkig overgeslagen) ben ik deze hobby steeds meer aandacht aan 't geven.
Ik ontdekte in mijn early twenties dat ik 'de smaak van whisky' behoorlijk kon waarderen toen ik in mijn stamkroeg steeds vaker zowel Jack Daniel's als Glenfiddich begon te bestellen. Niet al te lang daarna begon ik whisky ook te drinken voor de persoonlijke ervaring, en dus niet alleen om een buzz te voelen of stoer te doen. Een paar jaar later ontdekte ik de islays; rokerigheid heeft me altijd goed gelegen. Rond m'n dertigste ontdekte ik de vriendelijkheid van Japanse whisky, en tegenwoordig begin ik eindelijk bourbons steeds fijner te vinden.
Ik verwacht niet dat ik hier superveel zal posten, want ik ben vooral die boy die het leuk vindt om te lezen. Maar ik zal vast af en toe van me laten horen.
Sláinte!
P.S. Ik hou nog steeds van Jack. Sorry.
Middendertiger uit Amsterdam hier, wiens affiniteit voor alcoholische dranken geëvolueerd is naar een fascinatie voor, vooral, whisky. En gezien ik de afgelopen tijd ook iets meer te besteden heb dan voorheen (de coronacrisis heeft mij gelukkig overgeslagen) ben ik deze hobby steeds meer aandacht aan 't geven.
Ik ontdekte in mijn early twenties dat ik 'de smaak van whisky' behoorlijk kon waarderen toen ik in mijn stamkroeg steeds vaker zowel Jack Daniel's als Glenfiddich begon te bestellen. Niet al te lang daarna begon ik whisky ook te drinken voor de persoonlijke ervaring, en dus niet alleen om een buzz te voelen of stoer te doen. Een paar jaar later ontdekte ik de islays; rokerigheid heeft me altijd goed gelegen. Rond m'n dertigste ontdekte ik de vriendelijkheid van Japanse whisky, en tegenwoordig begin ik eindelijk bourbons steeds fijner te vinden.
Ik verwacht niet dat ik hier superveel zal posten, want ik ben vooral die boy die het leuk vindt om te lezen. Maar ik zal vast af en toe van me laten horen.
Sláinte!
P.S. Ik hou nog steeds van Jack. Sorry.
Laatst gewijzigd door Spainkiller op 19 Mar 2021, 07:31, 2 keer totaal gewijzigd.
11 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Re: Hoi, enzo
Heel leuk op te horen, niets belet je om zowel te lezen als je ervaring of mening te delen, hoe groot of veel dat ook mag zijn! In elk geval, welkom en veel plezier hier op het forum.
P.S:doe Jack de groeten van me!
Cheers
P.S:doe Jack de groeten van me!
Cheers
2 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
- Spainkiller
- Senior

- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Spainkiller schreef:Dag heren (en waarschijnlijk ook enkele dames) van 't goede leven,
<knip>
Ja, dames zijn er hier ook.
Welkom.
1 x
- Spainkiller
- Senior

fjharms schreef:Ja, dames zijn er hier ook.
Welkom.
Fijn; jullie maken (bijna) alles leuker.
Dank!
1 x
-
Perry Veenendaal
- Senior

- Raymond CS
- Senior

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”