Harrie schreef:Bij Blackadder gooien ze het er expres doorheen, naar het schijnt...
Absoluut. Zou anders wel heel frappant zijn dat in alle flessen van een batch ongeveer een bodempje ligt.

Harrie schreef:Bij Blackadder gooien ze het er expres doorheen, naar het schijnt...

green-hornet schreef:Dus gewoon open ploppen en drinken?

Fat Bastard! schreef:Pre-order '93 GD: https://www.tyndrumwhisky.com/glendrona ... usive.html
Tsja, dan denk ik aan één persoon hier op dit forum.....

Kapre schreef:Weet iemand toevallig wanneer de "nieuwe" Glendronach 18 OB zal verschijnen ?
Technisch gezien zouden ze vanaf 2020 namelijk weer een OB 18 yo kunnen uitbrengen.
Freezeroz schreef:Die is er al een tijdje. Bij D12 op de site is dat te zien doordat er geen Vintage meer bij 1 van de flessen staat.
Dat is de 2020 versie.
Kapre schreef:Freezeroz schreef:Die is er al een tijdje. Bij D12 op de site is dat te zien doordat er geen Vintage meer bij 1 van de flessen staat.
Dat is de 2020 versie.
Toch denk ik dat dit ook nog steeds het oudere spul betreft, dus destillaat van voor de mothball-periode.
Als ik op whiskybase bij de GD 18 Allardice ga kijken zie ik van elk jaar (t/m 2019) meerdere batches staan, alleen van 2020 is er slechts 1 batch, dat is dan denk ik de laatste met spul van voor 1996.
Daarna volgt er blijkbaar dus een "stop" zoals dat bij de GD 15 Revival ook het geval was destijds.
Maar een GD 18 van na 2002 (dus een reguliere OB, geen single cask o.i.d.) is er volgens mij nog niet.
In principe zou die wel elk moment moeten kunnen verschijnen.
.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: dannyp44 en 7 gasten