Ff voorstellen: Ton
Ff voorstellen: Ton
Hallo,
Mijn naam is Ton Hurx, 30 jaar en woonachtig in Roosendaal. Ik ben ruim een jaar whiskyliefhebber en in mijn whiskycollectie vind je oa Glenfiddich, Glen Farclas, Chivas, The Famous Grouse en The Balvenie. Maar bv ook Bourbons.
Mijn naam is Ton Hurx, 30 jaar en woonachtig in Roosendaal. Ik ben ruim een jaar whiskyliefhebber en in mijn whiskycollectie vind je oa Glenfiddich, Glen Farclas, Chivas, The Famous Grouse en The Balvenie. Maar bv ook Bourbons.
0 x
Groeten Ton Hurx
Re: Ff voorstellen: Ton
Welkom.
Al leuk op gang Ton
Maar pas maar op want je gaat door hier te lezen héél nieuwsgierig worden 
Al leuk op gang Ton
Maar pas maar op want je gaat door hier te lezen héél nieuwsgierig worden
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom Ton! Leuke collectie, maar nu ben ik toch vooral benieuwd naar de bourbons. Je mag ze best bij naam noemen hoor, het zijn niet alleen Schotten hier!
Ik heb zelf een Blanton's, Elijah Craig 12 en een JB White staan. Wil er nog wel een Buffalo Trace of een Elijah Craig 18 bij hebben.
Ik heb zelf een Blanton's, Elijah Craig 12 en een JB White staan. Wil er nog wel een Buffalo Trace of een Elijah Craig 18 bij hebben.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

I_SPEY schreef:Welkom op dit forum, Ton en veel plezier![]()
![]()
René
Idem dito.

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Japie Krekel
- Senior

Welkom Ton, op dit fantastisch forum.
Je mag, als je dat wil, best wat meer schrijven/vertellen over jezelf.

Je mag, als je dat wil, best wat meer schrijven/vertellen over jezelf.

0 x
Heb momenteel aan bourbons nog een Jim Beam Black en Stetson staan. Ben zelf voornamelijk in de Speyside hoek te vinden. Mijn broer is voornamelijk de bourbon fanaat, bij hem zijn de Blanton en Elijah craig geen onbekende. Mijn whiskykast bestaat momenteel uit twee Ierse: bushmills 10 en Powers 12. Verder heb ik de glenfiddichs staan t/m 30 yrs, Glenfiddich age of discovery, chivas 12 yrs, Royal salute 21 yrs, Glengarioch 12 yrs, Glengoyne 17 yrs, Balvenie cuban selection 14 yrs en als laatste aanwinst de Bruichladdich sherry classic.
Alle flessen zijn geopend, ik ben niet het type om een whisky te kopen voor de heb. Wil alles proeven
Heb momenteel mijn pijlen gericht staan op de Glenrothes 1988.
Mbt whisky kan je me tegenkomen bij DH17 in Bergen op Zoom, vorige week voor het eerst bij Anverness Antwerpen geweest.
Gr Ton
Alle flessen zijn geopend, ik ben niet het type om een whisky te kopen voor de heb. Wil alles proeven
Heb momenteel mijn pijlen gericht staan op de Glenrothes 1988.
Mbt whisky kan je me tegenkomen bij DH17 in Bergen op Zoom, vorige week voor het eerst bij Anverness Antwerpen geweest.
Gr Ton
0 x
Groeten Ton Hurx
-
StefanVdHeuvel
- Senior

Welkom op het forum Ton!
Ik zie veel blends in je kast, ik ben er zelf niet zo weg van (toegegeven dat ik de oudere blends nog niet heb mogen proeven).
Veel plezier op het forum!
Ik zie veel blends in je kast, ik ben er zelf niet zo weg van (toegegeven dat ik de oudere blends nog niet heb mogen proeven).
Veel plezier op het forum!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”