Cor - Vinabc schreef:Ben er toch snel 9-12 uur per dag mee bezig. Doordeweeks iets meer dan zondag, maar ook dan wel.
Ja maar jij bent dan ook iemand met een

We zijn wel eensgezind trouwens. 33 invoeren, 33x dagelijks

Cor - Vinabc schreef:Ben er toch snel 9-12 uur per dag mee bezig. Doordeweeks iets meer dan zondag, maar ook dan wel.

.
.
.

Cask1988 schreef:Cor - Vinabc schreef:Ben er toch snel 9-12 uur per dag mee bezig. Doordeweeks iets meer dan zondag, maar ook dan wel.
Ja maar jij bent dan ook iemand met eenalcoholprobleemIk bedoel slijterij

Cor - Vinabc schreef:Cask1988 schreef:Cor - Vinabc schreef:Ben er toch snel 9-12 uur per dag mee bezig. Doordeweeks iets meer dan zondag, maar ook dan wel.
Ja maar jij bent dan ook iemand met eenalcoholprobleemIk bedoel slijterij
Ik zie het toch niet direct als een probleem. Kan mij prima inhouden zolang het licht is. Net een weerwolf; zodra het donker wordt krijg ik pas zin in een glaasje.

HammerHead schreef:Grappige poll op een forum, waarop vrijwel iedereen die stemt dagelijks aanwezig is. Wat zou daar nu uitkomen?

HammerHead schreef:Grappige poll op een forum, waarop vrijwel iedereen die stemt dagelijks aanwezig is. Wat zou daar nu uitkomen?
Breedút_Genietsje schreef:Strune ; rondsnuffelen en als het interessant genoeg is sleep je het mee naar huis..
Als het nu op internet is, in een slijterij of misschien wel een wijnhandel in het buitenland met een paar 'vergeten' flessen ..
Niet dat ik er continu mee bezig ben, maar als ik whisky in m'n ooghoeken zie moet ik altijd even kijken.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten