Piet schreef:John, dit is een sympathiek idee maar mijn optie staat er niet bij in de poll. ... Voor mij is het ongeveer 140 km met de auto (enkele reis) en dan zou ik zelf tevens de BOB zijn. Aiii.
Ik denk dat dit een van de hoofdredenen is dat er zoveel kleine clubjes zijn van tussen de 6 en 12 leden. Als je dan allemaal in de buurt woont is het wat makkelijker te regelen en heb je toch voldoende kritische massa voor een leuke proeverij.
Elkaar eens ontmoeten is natuurlijk leuk maar dan moet het te combineren zijn en dat is vaak het probleem.
Piet, dan is jouw antwoord denk ik "Ja, waar?". Kunnen we vast wat op verzinnen mochten een aantal personen van dit forum het leuk vinden. En mbt de Bob zijn: wanneer je bijvoorbeeld 's middags gaat nosen en tasten en er voor 's avonds een etentje achteraan gooit (waarbij je dan als bob niet meer drinkt) komt dat ook goed

Piet schreef:Ik denk dat het gezien het aantal actieve forum deelnemers ook nog wat vroeg is.
Of nu juist! De harde kern van het forum. Wat mij betreft hoef je niet met 20 man te zijn. Zoals je zegt, een groepje van ca. 5 vind ik al gezellig genoeg! Dan kun je al 5 whiskies proeven

p_froes schreef:Ik vind het wel leuk hoor! Als iedereen bijvoorbeeld 2 leuke flessen meeneemt dan is er genoeg leuks te proeven.
Precies

Eens kijken waar het schip strandt...