Whisky.jos schreef:Ruud2612 schreef:Vanavond een Winterse Dalwhinnie proberen tijdens PSV-AZ. Hup PSV!
Dan hoop ik dat de wedstrijd beter is.
Is ie zo slecht ja?
Whisky.jos schreef:Ruud2612 schreef:Vanavond een Winterse Dalwhinnie proberen tijdens PSV-AZ. Hup PSV!
Ruud2612 schreef:Whisky.jos schreef:Ruud2612 schreef:Vanavond een Winterse Dalwhinnie proberen tijdens PSV-AZ. Hup PSV!
Is ie zo slecht ja?Dan wellicht beter een 10-jarige Laphroaig?
Thedge schreef:Gisteren een van de eerste whisky’s op een Chinquapin vat geproefd. Wat een waanzinnige whisky! Voor mij nu al een van de verrassingen van 2021.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -YrzlrqPzQ
Thedge schreef:Gisteren een van de eerste whisky’s op een Chinquapin vat geproefd. Wat een waanzinnige whisky! Voor mij nu al een van de verrassingen van 2021.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... -YrzlrqPzQ

Ruud2612 schreef:Whisky.jos schreef:Ruud2612 schreef:Vanavond een Winterse Dalwhinnie proberen tijdens PSV-AZ. Hup PSV!
En was beter dan de wedstrijd..Ruud2612 schreef:Ruud2612 schreef:Whisky.jos schreef:
Hij is lekker hoor!En was beter dan de wedstrijd..
Kou doet een whisky per definitie niet goed voor smaak... Het is zeg maar niet mijn ding.

Zijn er hele volksstammen die een whisky pas goed vinden als hij lekker zacht is. Die vinden een Islay alleen goed genoeg als remmenreiniger.HammerHead schreef:Ik vind 'm niet persé vies (geen duidelijke off-notes), maar wel onnoemelijk vlak. Zeker als je 'm ook nog eens gekoeld drinkt.
squaadgras schreef:Zo waarlijk, en zo ver ik weet, de laagst scorende serie van een OB... Dalwhinnie Winter’s Gold. De hoogst scorende uitgave haalt de 80 niet eens (link). Maar ik ben blij te weten dat dit segment toch liefhebbers heeft en het niet ‘voor niets’ in een fles wordt gedrukt..
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Johanpeters en 20 gasten