De buuk schreef:Jammer van het schijtweer, dan ga je ook niet voor je lol buiten staan. Ik kan niet wachten tot de zomer (bbq whisky sigaren en lange avonden)
Damn bro....Laat de zomer maar snel komen ja
De buuk schreef:Jammer van het schijtweer, dan ga je ook niet voor je lol buiten staan. Ik kan niet wachten tot de zomer (bbq whisky sigaren en lange avonden)
laat het voorjaar maar weer gauw komen!

Cask1988 schreef:Hier een stappie omhoog wat betreft sigaren. Dr lag eenvoudige maar mooie en goede humidor met hydrometer en bevochtiger onder de kerstboom! Alsmede een paar pracht sigaren: Montecristo Open ‘Regatta’ en ‘Eagle’, een CAO Pilon Toro en een Condega series F toro.laat het voorjaar maar weer gauw komen!
![]()
- - - 8< - - - mod knip tbv leesbaarheid - - - 8< - - -

Jacky schreef:Krijg je nu geen "blend" door al die sigaren in hetzelfde afgesloten zakje te steken?

Jacky schreef:Krijg je nu geen "blend" door al die sigaren in hetzelfde afgesloten zakje te steken?

Cask1988 schreef:Jacky schreef:Krijg je nu geen "blend" door al die sigaren in hetzelfde afgesloten zakje te steken?
Zó ‘besmettelijk’ zijn sigaren onderling niet hoor. Het is niet dat ze Corona hebben
Reichenbach schreef:Cask1988 schreef:Jacky schreef:Krijg je nu geen "blend" door al die sigaren in hetzelfde afgesloten zakje te steken?
Zó ‘besmettelijk’ zijn sigaren onderling niet hoor. Het is niet dat ze Corona hebben
Nou:

Cask1988 schreef:Hier een stappie omhoog wat betreft sigaren. Dr lag eenvoudige maar mooie en goede humidor met hydrometer en bevochtiger onder de kerstboom! Alsmede een paar pracht sigaren: Montecristo Open ‘Regatta’ en ‘Eagle’, een CAO Pilon Toro en een Condega series F toro.laat het voorjaar maar weer gauw komen!
![]()

Matje schreef:Aangezien dit draadje niet heel veel aandacht krijgt ga ik eens proberen vaker wat te posten.
Om te beginnen de humior:
Vandaag maar braaf over geslagen. T moet een guilty pleasure zijn, geen daily habit

Terug naar “Spijs en drank en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast