Wat voor werk doe jij eigenlijk?
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Re: Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Excuus hoor Jacky. Maakt niet uit welk land je vandaan komt, blijft een schandalige rotstreek. Bureaucratie ten top!
0 x
Fat Bastard! schreef:Excuus hoor Jacky.
Geen probleem hoor, zolang je maar geen van die advocaten bent die mij gingen verdedigen en voor elk schrijven, mailtje of telefoontje 25€ rekende. Zij zijn degene die de grote winnaars zijn bij iemand anders miserie...
0 x
Oogadal schreef:Wouterk schreef:Ik zit in het afval.
Hmmm. Da’s niet hetzelfde als tussen het afval hoop ik...
Haha! Vaak niet, soms wel! In mijn job ben ik verantwoordelijk voor de afvoer van brandbaar bedrijfsafval naar de eindverwerker, afkomstig van onze op en overslagen. Mijn werk kan ik in principe 100% vanuit huis doen, maar vind het wel belangrijk om zo nu en dan op onze overslagen te komen om feeling te houden met het product en de specificaties.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Gehandicaptenzorg is mijn vakgebied. Ruim 11 jaar gewerkt op diverse woonvormen en dagbesteding locaties voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Van jongeren met een lichte beperking ambulant begeleiden tot cliënten met erg laag niveau en een extreme medische zorgvraag intensief begeleiden en verzorgen. Eerst als begeleider, later als coördinerend begeleider.
Vandaag de dag ben ik bij dezelfde werkgever verantwoordelijk voor het stimuleren en ontwikkelen van een technologische & Innovatieve cultuur in de organisatie. Daarnaast coach ik collega’s in het ontwikkelen van hun digitale vaardigheden.
Vandaag de dag ben ik bij dezelfde werkgever verantwoordelijk voor het stimuleren en ontwikkelen van een technologische & Innovatieve cultuur in de organisatie. Daarnaast coach ik collega’s in het ontwikkelen van hun digitale vaardigheden.
3 x
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Nu ik me toch al voorgesteld heb, ik ben operator controlezaal in een non ferro materiaaltechnologie bedrijf...ik ga jullie verder niet aandoen wat het allemaal inhoud, het is in elk geval een zeer goed bedrijf, en de verloning laat toe af en toe een fles te kopen, hoe mooi kan het leven zijn!? 

3 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Beveiligingsmedewerker.
In de volksmond Portier.
In het kort zit ik aan de voorzijde van de bedrijven waar jullie je werk verrichten.
Wat varieert van commercieel , niet commercieel , ziekenhuizen , GGDs , evenementen , militaire terreinen etc etc etc.
Dus we komen nog eens ergens.
Grappig dat ik nog geen beveiliger tegengekomen ben in het voorstelrondje.
Maar hobbys verbinden ons gelukkig zoals ik zelf weet met Sport , Muziek , Motoren , Honden , etc etc etc.
Groet Cor
In de volksmond Portier.
In het kort zit ik aan de voorzijde van de bedrijven waar jullie je werk verrichten.
Wat varieert van commercieel , niet commercieel , ziekenhuizen , GGDs , evenementen , militaire terreinen etc etc etc.
Dus we komen nog eens ergens.
Grappig dat ik nog geen beveiliger tegengekomen ben in het voorstelrondje.
Maar hobbys verbinden ons gelukkig zoals ik zelf weet met Sport , Muziek , Motoren , Honden , etc etc etc.
Groet Cor
2 x
- jasper3744
- Actief lid

Verkoper/werkvoorbereider en deels accountmanager...
Wij (familiair gezien) hebben een luchttechnisch bedrijf. Dit op het gebied van grote L.B.K-installaties, HR Warmtepomp installaties & groot keukentechniek. Voornamelijk met horeca als klant.
Altijd onderweg, maar wel voornamelijk interessante locaties!
Wij (familiair gezien) hebben een luchttechnisch bedrijf. Dit op het gebied van grote L.B.K-installaties, HR Warmtepomp installaties & groot keukentechniek. Voornamelijk met horeca als klant.
Altijd onderweg, maar wel voornamelijk interessante locaties!
0 x
----------------------------------------SLÁINTE-------------------------------------------------
Mijn voorraad.
Mijn voorraad.
yambox schreef:Ik ben project manager bij het grootste ingenieursbureau van Europa - 14.000 ingenieurs en designers van allerlei pluimage - actief in zowel de openbare als de privé sector.
Ik zit in de industriële projecten tak en ik leid vrij grote projecten (tot 125 miljoen euro) in de chemische, petrochemische en pharmaceutische sector.
Veel te weinig tijd om hier veel neer te pennen, maar als het even kan lees ik wel wat, met een drammetje in de buurt
Misschien klant van ons?
Zelf regional EU director bij een logistiek dienstverlener, project logistics in de sectoren petrochemie, oil & gas, wind, mining en renewables.
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Super leuk om hier te lezen hoe uiteenlopend en interessant de werkzaamheden zijn van mensen met tenminste één gedeelde passie, WHISKY 

4 x
Op dit moment uitvoerder GWW op locatie Chemelot in Geleen.
Voorheen werkvoorbereider, tekenaar, constructeur en landmeter bij een grote aannemer in de ondergrondse leidingbouw.
Veel gewerkt voor de gasrotonde van Gasunie door heel Nederland.
Meer mensen hier op het forum werkzaam in deze branche las ik
Voorheen werkvoorbereider, tekenaar, constructeur en landmeter bij een grote aannemer in de ondergrondse leidingbouw.
Veel gewerkt voor de gasrotonde van Gasunie door heel Nederland.
Meer mensen hier op het forum werkzaam in deze branche las ik

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

squaadgras schreef:Perenplukker, maar alleen in de natte maanden.
Waarom lees ik dit met de stem van Kees van Kooten...

1 x
BarryM schreef:squaadgras schreef:Perenplukker, maar alleen in de natte maanden.
Waarom lees ik dit met de stem van Kees van Kooten...
Lekker NAT!
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”