Welke whisky was voor jou de absolute winnaar gisteren?

Moderator: Cask1988

. Zo weinig lijmlucht; dat kan gewoon niet ( denk overigens dat het versampelen hier mogelijk een positieve bijdrage aan heeft geleverd!), maar wat een mooie dram was dat. Dan de peat’s:heerlijke laga en port charlotte. De laatste heel weinig ervaring mee; een echte eye opener.






/ Mijn Website met mijn Distillery Visits



Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten