TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Chichibu the peated 2018 voor €184,- incl verzending naar NL. Goedkoper ga je hem niet meer vinden denk ik.
https://www.thewhiskyexchange.com/p/48232/chichibu-the-peated-2018
https://www.thewhiskyexchange.com/p/48232/chichibu-the-peated-2018
0 x
In de aanbieding bij D12 de Ardbeg Uigeadail voor €49,95. Pracht prijsje lijkt me
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-ardbeg-uigeadail-70cl
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-ardbeg-uigeadail-70cl
0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- SecondHandPants
- Senior

Is er héél toevallig iemand die een gratis verzendcode voor Drankdozijn over heeft? =)
0 x
SecondHandPants schreef:Is er héél toevallig iemand die een gratis verzendcode voor Drankdozijn over heeft? =)
Mijn methode is aanvullen met la chouffe

8 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik heb er al via Whiskybase wat vragen over gehad, de NSS Vega 1985. Niet te vinden, hoe kom je er aan, wil je fles verkopen, etc....
Vanmorgen de NSS mail ontvangen waarin de Vega 1985 als ‘online exclusive’ en ‘UK only’ gepresenteerd werd. Dus m’n slag nog maar geslagen voor £ 105.
Tot m’n stomme verbazing staat ie as we speak nog steeds online te koop....
Vanmorgen de NSS mail ontvangen waarin de Vega 1985 als ‘online exclusive’ en ‘UK only’ gepresenteerd werd. Dus m’n slag nog maar geslagen voor £ 105.
0 x
Oogadal schreef:Ik heb er al via Whiskybase wat vragen over gehad, de NSS Vega 1985. Niet te vinden, hoe kom je er aan, wil je fles verkopen, etc....
Vanmorgen de NSS mail ontvangen waarin de Vega 1985 als ‘online exclusive’ en ‘UK only’ gepresenteerd werd. Dus m’n slag nog maar geslagen voor £ 105.![]()
Link? Die was ik ook op zoek
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nou..., als je North Star Spirits in Google intikt kom je een heel eind lijkt me... Zo moeilijk is t niet.... 
0 x
Bij NSS zelf enkel shipment binnen UK, dat heeft er vast mee te maken dat ze hem nog op voorraad hebben
1 x
Oogadal schreef:Nou..., als je North Star Spirits in Google intikt kom je een heel eind lijkt me... Zo moeilijk is t niet....
Nou nee, maar was met men gedachte bij een lokale slijterij of website
Ik vandaag wel men spica 29 van Vinabc ontvangen

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

wouster schreef:Bij NSS zelf enkel shipment binnen UK, dat heeft er vast mee te maken dat ze hem nog op voorraad hebben
Ja, dat is vaak met een ‘UK Exclusive...’
Maar dan nog; die nieuwsbrief gaat naar iedereen die zich ooit ingeschreven heeft. Heb je een poging gedaan om ‘m te bestellen op NL adres?
0 x
Oogadal schreef:wouster schreef:Bij NSS zelf enkel shipment binnen UK, dat heeft er vast mee te maken dat ze hem nog op voorraad hebben
Ja, dat is vaak met een ‘UK Exclusive...’![]()
Maar dan nog; die nieuwsbrief gaat naar iedereen die zich ooit ingeschreven heeft. Heb je een poging gedaan om ‘m te bestellen op NL adres?
Ja, maar dat lukt niet
Als je een tip voor me hebt...
0 x
Whiskydeals.nl heeft weer nieuwe deals online, waaronder de Glengoyne 25 voor € 270.
2 x
- Reichenbach
- Moderator

Voor mensen met een Makro kaart; komend dit weekeind 20% korting op de Malt Whisky.
3 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

sjaak92 schreef:Mortlach 20 ob in de aanbieding bij drankdzoijn vandaag.
Kun je een linkje plaatsen? Ik kan deze niet vinden op de site.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”