Longmorn TWA/The Nectar/3Rivers------>Wb 22356
Tsjonge
nog ruim 2 sampeltjes en dan......
zal de fles er toch aan moeten geloven

Voor de rest is het een smakelijke whisky met een licht zwavelig randje dat de smaak complimenteert.
Lakerfield schreef:Glen Garioch 15yo
Net als bij de Founder's Reserve, de enige andere Glen Garioch die ik geproefd heb, een bepaalde kruidigheid dat niet helemaal mijn ding is.. Lijkt wel alsof ik bij zo'n vaag marktkraampje met ontelbare kruiden sta, nog meer die er zo over denken?Voor de rest is het een smakelijke whisky met een licht zwavelig randje dat de smaak complimenteert.
Kapre schreef:Lakerfield schreef:Glen Garioch 15yo
Net als bij de Founder's Reserve, de enige andere Glen Garioch die ik geproefd heb, een bepaalde kruidigheid dat niet helemaal mijn ding is.. Lijkt wel alsof ik bij zo'n vaag marktkraampje met ontelbare kruiden sta, nog meer die er zo over denken?Voor de rest is het een smakelijke whisky met een licht zwavelig randje dat de smaak complimenteert.
Glen Garioch 15 Sherry is bij mij erg favoriet.
In het begin moest ik er even aan wennen, het is niet het sherry-profiel wat je verwacht zoals bij glendronach, glenfarclas, glengoyne e.d. maar het is een wat drogere (minder zoete) stijl.
Ik herken er een duidelijke notigheid in, noten en zwarte koffie, samen met de sherry.
Dat notige kom ik eigenlijk bij alle Glen Garioch's tegen die ik tot nu toe geproefd heb.

). Wellicht is het meer een spirity/granige smaak dat het is, heb ik nog wat te weinig ervaring voor om zeker van te zijn. 
JvR schreef:Op whiskybase krijgt hij hoge scores en wordt hij veelal 'fruitig' genoemd. Nu ben ik niet zo van het benoemen van geuren en smaken, maar dit vind ik niet echt fruitig. Iets citrusachtigs wel, maar verder zou ik het eerder industrieel noemen dan fruitig (geen idee hoe 'industrieel' ruikt/smaakt overigens). Wellicht is het meer een spirity/granige smaak dat het is, heb ik nog wat te weinig ervaring voor om zeker van te zijn.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten