Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
2-2 zou fantastisch zijn.
Spanning tot het eind, en genoeg om toch door te gaan.
Spanning tot het eind, en genoeg om toch door te gaan.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nou, echt wel! Ik heb hetzelfde gevoel als in de topdagen van NL elftal, ‘98 bijvoorbeeld, die halve finale die uiteindelijk zo onterecht verloren werd...
Ik zat in ‘t stadion toen, ook nog achter Rudi Voeller, (vreselijk figuur trouwens) en ik was er echt doodziek van...
Ik zat in ‘t stadion toen, ook nog achter Rudi Voeller, (vreselijk figuur trouwens) en ik was er echt doodziek van...

0 x
Niet per ongeluk Voeller in de nek gespuugd...of was dat iemand anders?
Maar wat een spanning. Hopen op een mooie wedstrijd, maar ben wel bang voor Ronaldo. Hup AJAX
Maar wat een spanning. Hopen op een mooie wedstrijd, maar ben wel bang voor Ronaldo. Hup AJAX
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Niet vaak dat ik voor Ajax ben.. maar in Europa.. hi-haaaa! Ik gok op een 2-2je met een goaltje van Tadic in 90+3 minuut... 

1 x
2 ∞ & →
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Maat van me heeft die honneurs waargenomen nadat Herr Voeller wel heel erg pro Brazilië werd en anti NL. Ik heb daarna alleen maar gezegd dat ik wel snapte dat Rijkaard ‘m in z’n rot smoel (sorry, heb er geen andere woorden voor..) spuugde in 1990...
Ronaldo blijft een fenomeen, maar een goeie verdediger kan m hebben, niet naar de bal kijken, alleen maar de man.
Ronaldo blijft een fenomeen, maar een goeie verdediger kan m hebben, niet naar de bal kijken, alleen maar de man.
0 x
Dre schreef:Nou vind ik consumentengedrag en de menselijke psyche ontzettend interessant, dus werd ik hierdoor getriggerd:SH81 schreef:Eind vorige week redelijk impulsief een fles Lagavulin 16 gekocht. Nu ook gelijk 'verkocht' en me meer gaan verdiepen in Whisky met inschrijving op dit forum als gevolg
en:SH81 schreef:Gelukkig net op tijd ingeschreven op dit forumSchrijf mij ook maar op voor 1 fles.
Nou ben ik echt zéér nieuwsgierig: Je hebt net vers je allereerste stapje in de whiskywereld gezet, begint je nu net een beetje te verdiepen, je kent het Forum nog maar net een paar dagen, je kent de Whiskydudes als forumleden dus nog niet en zeker niet als bottelaar (wij betreffende dat laatste allemaal nog niet overigens), en dan zal je al helemáál nog nooit van Glentauchers gehoord hebben (want sowieso toch al niet echt een distillery die veel aan naamsbekendheid werkt of een pakkende core range in de markt heeft gezet).
Op basis wáárvan besluit je dan wel spontaan hier toch gelijk bijna 100 euro in te steken, en daar ook nog heel gelukkig mee te zijn?
Ohjee, ben ik gelijk onderwerp van een gedachtegang ver de menselijke psyche
Ik vond en vind het een leuk initiatief. Daarnaast ben ik inderdaad totaal niet bekend met Glentauchers en/of de Whiskydudes. Enige naiviteit en vertrouwen in het forum verder en ik dacht "waarom ook niet".
6 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nou Dre..., geen speld tussen te krijgen toch... Niet omdat ‘t moet maar omdat ‘t kan.. 

0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Mensen uit '81 hebben doorgaans sowieso een goed whisky kompas, dus ik snap SH81 wel
2 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Wouter1981 schreef:Mensen uit '81 hebben doorgaans sowieso een goed whisky kompas, dus ik snap SH81 wel
Doorgaans wellicht, maar mijn zwager (inderdaad uit '81) kwam een aantal jaar terug toch mooi met een Frysk Hynder wine cask aanzetten op mijn verjaardag. "Do not look a given horse in the mouth" uiteraard, maar ik heb 'm nog steeds niet open durven maken.

4 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

HammerHead schreef:Wouter1981 schreef:Mensen uit '81 hebben doorgaans sowieso een goed whisky kompas, dus ik snap SH81 wel
Doorgaans wellicht, maar mijn zwager (inderdaad uit '81) kwam een aantal jaar terug toch mooi met een Frysk Hynder wine cask aanzetten op mijn verjaardag. "Do not look a given horse in the mouth" uiteraard, maar ik heb 'm nog steeds niet open durven maken.
Ok, ok, je moet je er als 81er natuurlijk wel een klein beetje in de materie verdiepen
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

HammerHead schreef:Doorgaans wellicht, maar mijn zwager (inderdaad uit '81) kwam een aantal jaar terug toch mooi met een Frysk Hynder wine cask aanzetten op mijn verjaardag. "Do not look a given horse in the mouth" uiteraard, maar ik heb 'm nog steeds niet open durven maken.
Gaat altijd fout als niet whisky liefhebbers een whisky liefhebber een fles cadeau doen... Ik zie t helemaal voor me, de slijter, ‘Ah voor een familielid, nou, dan heb ik echt iets speciaals...’

1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Oogadal schreef:HammerHead schreef:Doorgaans wellicht, maar mijn zwager (inderdaad uit '81) kwam een aantal jaar terug toch mooi met een Frysk Hynder wine cask aanzetten op mijn verjaardag. "Do not look a given horse in the mouth" uiteraard, maar ik heb 'm nog steeds niet open durven maken.
Gaat altijd fout als niet whisky liefhebbers een whisky liefhebber een fles cadeau doen... Ik zie t helemaal voor me, de slijter, ‘Ah voor een familielid, nou, dan heb ik echt iets speciaals...’
Mijn zus kwam een aantal weken terug anders mooi met een 25 cl flesje 17 yo Macduff van Vom Fass aanzetten.
Heel grote kans dat dat een stuk beter gaat smaken als een Fries paard, het kan dus wel.
0 x
is het de moeite deze te kopen voor 1200 euro?
https://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/flessen/fles-whisky-highland-park-21y-515766489.html?utm_content=link&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=bod_ontvangen&utm_medium=email
Lijkt met een twijfelachtige verkoper. Ik wil best naar Oostende rijden om te kijken, is zo een kantoorpandje, geen woon huis.
Lijkt ook of de fles lang gelegen heeft in een vochtige omgeving (als ik foto van de case bekijk)
https://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/flessen/fles-whisky-highland-park-21y-515766489.html?utm_content=link&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=bod_ontvangen&utm_medium=email
Lijkt met een twijfelachtige verkoper. Ik wil best naar Oostende rijden om te kijken, is zo een kantoorpandje, geen woon huis.
Lijkt ook of de fles lang gelegen heeft in een vochtige omgeving (als ik foto van de case bekijk)
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Ajax verdient om door te gaan. Maar het blijven Italianen, en Ronaldo speelt mee...
0 x
marbru schreef:is het de moeite deze te kopen voor 1200 euro?
cap naar de mallemoeren, wazige foto's, vulniveau tot op de bodem... doen man!
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”