Even voorstellen Steve-o
Even voorstellen Steve-o
Hallo iedereen op het whiskey forum.
ik houd al wat langer van lekkere whiskeys
ik heb besloten om bij het forum te gaan nadat ik een zoektocht ben begonnen naar een glenfiddich snow phoenix.
Eerder genoten whiskeys,
Glenfiddich, 12yr, 15yr, 18,yr 21yr.
McMallan 12 yr
en nog wat slechtere whiskey's
ik heb tot nu toe de meeste verpakkingen bewaard en sinds vandaag weer eigenaar van een lekkere Glenfiddich 18yr.
ik houd al wat langer van lekkere whiskeys
ik heb besloten om bij het forum te gaan nadat ik een zoektocht ben begonnen naar een glenfiddich snow phoenix.
Eerder genoten whiskeys,
Glenfiddich, 12yr, 15yr, 18,yr 21yr.
McMallan 12 yr
en nog wat slechtere whiskey's
ik heb tot nu toe de meeste verpakkingen bewaard en sinds vandaag weer eigenaar van een lekkere Glenfiddich 18yr.
0 x
Re: Even voorstellen Steve-o
Welkom Steve,
Je bent in elk geval aardig op dreef maar er is inderdaad nog heel veel meer te doen..
...McMallan 12 yr
Is dat correct of bedoel je The Macallan ? Deze laatste ken ik namelijk wel
Je bent in elk geval aardig op dreef maar er is inderdaad nog heel veel meer te doen..
...McMallan 12 yr
Is dat correct of bedoel je The Macallan ? Deze laatste ken ik namelijk wel
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
ja je hebt gelijk, net even de verpakking bekeken, macallan was het inderdaad.
ik vind die zachte smaak lekker van de glenfiddich, een goede finish er in.
maar voor wat ze kosten vind ik het soms wel een gok om wat te kiezen.
johnny walkers, vind ik tot nu toe allemaal bocht.
ik vind die zachte smaak lekker van de glenfiddich, een goede finish er in.
maar voor wat ze kosten vind ik het soms wel een gok om wat te kiezen.
johnny walkers, vind ik tot nu toe allemaal bocht.
0 x
Welkom Steve-o...
Het kan een dure hobby zijn als je regelmatig een flesje of 2 koopt, ik zou wel zeggen lees en zoek op internet kijken wat de smaak notities zijn en de prijzen in de verschillende speciaalzaken. Een whisky proeverij of whisky festival is zeker een aanrader om veel te proeven en leren
Steve-o schreef:maar voor wat ze kosten vind ik het soms wel een gok om wat te kiezen.
Het kan een dure hobby zijn als je regelmatig een flesje of 2 koopt, ik zou wel zeggen lees en zoek op internet kijken wat de smaak notities zijn en de prijzen in de verschillende speciaalzaken. Een whisky proeverij of whisky festival is zeker een aanrader om veel te proeven en leren

0 x
Welkom hier!
Probeer dan zeker eens de Green Label. Een zeer lekkere pure malt ( blend van single malts zonder graan whisky zoals bij een blended whisky).
Steve-o schreef:(...)johnny walkers, vind ik tot nu toe allemaal bocht.
Probeer dan zeker eens de Green Label. Een zeer lekkere pure malt ( blend van single malts zonder graan whisky zoals bij een blended whisky).
0 x
Welkome hier!
Wat trekt je zo aan, aan de Glenfiddich Snow Phoenix?
...en welke Johnnie Walkers heb je tot nu toe gehad? Zie ook het onderwerp over de serie.
Wat trekt je zo aan, aan de Glenfiddich Snow Phoenix?
Steve-o schreef:(...)johnny walkers, vind ik tot nu toe allemaal bocht.
...en welke Johnnie Walkers heb je tot nu toe gehad? Zie ook het onderwerp over de serie.
0 x
Welkom steve-o en dat ik maar veel van je mag horen! En vraag gerust als je iets wilt weten(over whisky dan, hè, niet over trekpaarden of kernsplitsing), genoeg mensen hier met kennis van zaken 
0 x
Steve-o schreef:johnny walkers, vind ik tot nu toe allemaal bocht.
Nou, de green is aardig evenals de black en de blue one. Met de red poets ik nog geen eens m'n tanden
0 x
I_SPEY schreef:Welkom steve-o en dat ik maar veel van je mag horen! En vraag gerust als je iets wilt weten(over whisky dan, hè, niet over trekpaarden of kernsplitsing), genoeg mensen hier met kennis van zaken
haha, en dan vind ik kernsplitsing nou juist zon mooi onderwerp!
@jaydie, ik wil die fles voor de verzameling eentje die niet open gemaakt gaat worden, of misschien toch wel op een zeer speciale gelegenheid.
0 x
I_SPEY schreef:Nou, de green is aardig evenals de black en de blue one. Met de red poets ik nog geen eens m'n tanden
Tja, de red label gooi ik regelmatig in de koffie.... dan is het nog wel te doen
Welke whisky gebruik je wel om je tanden te poetsen? Heb je tips?

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”