Harrie schreef:Voor mij was het wel vrij duidelijk dat het een hoog abv was en ex-sherry. Interessant dat anderen een hele andere mening hadden. Blijft toch lastig, dat blind proeven
Raar he? Voor mij is het ook overduidelijk sherry en hoog abv. Nu alleen nog hopen dat ik gelijk heb natuurlijk








