Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 14 Jun 2018, 21:49

Klopt, zo lag onze uitschakeling in Frankrijk aan het feit dat Mertens onnodig de bal verliest tegen Hongarije. Vermaelen vervolgens de overtreding maakt en geelgeschorst is tegen Wales. Vermits Vertonghen al gekwetst was uitgevallen hadden we geen goeie linksvoetige verdediger meer over.

Los daarvan hadden we natuurlijk nog altijd kunnen verliezen tegen Wales, dat weet je nooit. Maar van zo'n detail kan het afhangen. Voor hetzelfde geld verspeel je volgende week punten tegen Tunesië en lig je er in de eerste ronde mss al uit. Of in de 2e ronde tegen pakweg Colombia...

Logischer zou zijn eruit in de kwartfinale tegen topfavoriet Brazilië... Maar als alles meezit, dus geen blessures, geen schorsing voor een niet te missen speler, geen domme rode kaart vroeg in de wedstrijd,... Dan kunnen we winnen. De kans is niet groter dan 10%, maar een kans is een kans.

Als voetbal logisch was won Nederland in 2004 het EK, maar nee ze vlogen eruit tegen de Russen... Alles kan en er gaan weer verrassingen zijn zoals altijd, dat maakt het net zo leuk en spannend!
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 15 Jun 2018, 21:17

Lekkere pot voetbal hoor! Helemaal genieten als je die Ronaldo lekker gefrustreerd ziet. :bigsmile
Edit: :HitHead
Laatst gewijzigd door Nino op 15 Jun 2018, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 15 Jun 2018, 21:45

Nino schreef:Lekkere pot voetbal hoor! Helemaal genieten als je die Ronaldo lekker gefrustreerd ziet. :bigsmile

Zal nu niet meer zo gefrustreerd zijn :nono :bigsmile
1 x

dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 15 Jun 2018, 21:53

Prachtige wedstrijd. Na die rampzalige wedstrijden waren we hier wel aan toe.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 15 Jun 2018, 22:35

MisterMonkeyDonkey schreef:Dan kunnen we winnen. De kans is niet groter dan 10%, maar een kans is een kans

Ik zie dat onze Belgische vrienden elkaar al uit het toernooi aan het trappen zijn :Scratch

Als het zo gaat voor je begonnen bent ben je eigenlijk al klaar he....
3 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 15 Jun 2018, 22:53

Nainggolan moet straks alsnog komen opdraven...
Vaag btw dat ze hem niet hebben meegenomen. :Scratch
0 x
Afbeelding

pascaldo
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 15 Jun 2018, 23:31

Nino schreef:Nainggolan moet straks alsnog komen opdraven...

Is niet vaag..ze kregen een overhoring over het volkslied. Diegene die het Belgisch volkslied uit het hoofd kon zingen mocht mee, de rest bleef thuis....resultaat is bekend. :bigsmile
1 x
Afbeelding

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 16 Jun 2018, 00:11

pascaldo schreef:

Is niet vaag..ze kregen een overhoring over het volkslied. Diegene die het Belgisch volkslied uit het hoofd kon zingen mocht mee, de rest bleef thuis....resultaat is bekend. :bigsmile

Als dat hun manier van selecteren is dan noem ik dat allerminst vaag.. :Party
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 16 Jun 2018, 00:33

pascaldo schreef:

Valt me nog mee dat ze aan 22 man zijn gekomen
3 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Jacky
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jacky » 16 Jun 2018, 07:55

pascaldo schreef:Is niet vaag..ze kregen een overhoring over het volkslied. Diegene die het Belgisch volkslied uit het hoofd kon zingen mocht mee, de rest bleef thuis....resultaat is bekend. :bigsmile

Is ons nationaal volkslied dan Money, Money, Money (ik dacht dat dit ooit een hit is geweest van ABBA)
1 x
Afbeelding

Everything will be okay in the end. If it's not okay, there's always whisky...

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 16 Jun 2018, 08:52

Ik was het wel grotendeels eens met die beslissing. Als je hem meeneemt moet dat als basisspeler zijn. En hij past alleen in het systeem op de plek van De Bruyne, en dat ging niet gebeuren. Op de plek van Mertens kon hij mss nog nuttig zijn volgens mij.
Maar hem als reserve meenemen, met al zn fratsen. Geen goed idee... Zelfs bij Roma zijn ze dat ondertussen beu.
Niet de eerste keer dat hij zoiets lapt :HitHead
https://www.7sur7.be/7s7/fr/16196/Les-D ... bles.dhtml
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 16 Jun 2018, 16:49

MisterMonkeyDonkey schreef:

Ik was het wel grotendeels eens met die beslissing. Als je hem meeneemt moet dat als basisspeler zijn. En hij past alleen in het systeem op de plek van De Bruyne, en dat ging niet gebeuren. Op de plek van Mertens kon hij mss nog nuttig zijn volgens mij.
Maar hem als reserve meenemen, met al zn fratsen. Geen goed idee... Zelfs bij Roma zijn ze dat ondertussen beu.
Niet de eerste keer dat hij zoiets lapt :HitHead
https://www.7sur7.be/7s7/fr/16196/Les-D ... bles.dhtml

Je kan hem maar beter bij je hebben en niet gebruiken dan achteraf denken dat hij misschien wel van pas was gekomen ivm een blessure oid van een ander.. en wat betreft zn fratsen, tja er lopen een paar idioten rond, maar het gaat er om wat ze in die 90min op het veld laten zien! (Ballotelli, ook zo'n schoolvoorbeeld)
0 x
Afbeelding

MisterMonkeyDonkey
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor MisterMonkeyDonkey » 16 Jun 2018, 16:55

Nino schreef:Je kan hem maar beter bij je hebben en niet gebruiken dan achteraf denken dat hij misschien wel van pas was gekomen ivm een blessure oid van een ander.. en wat betreft zn fratsen, tja er lopen een paar idioten rond, maar het gaat er om wat ze in die 90min op het veld laten zien! (Ballotelli, ook zo'n schoolvoorbeeld)

Ben ik het niet mee eens. Met de voorbereiding erbij ben je minstens een maand samen. Dan moet je binnen de lijntjes kleuren, hij zou heus niet de eerste geweest zijn die je naar huis moet sturen.
Hij is een drinker/roker, komt continu te laat, zegt en doet domme dingen... Het is altijd wat met hem.
Dat kan je niet goedkeuren in een team. Tenzij je dé ster van je land/team bent. En dat is ie niet.
Als ie basisspeler is, let ie nog een beetje op wat ie doet. Zoniet is het ellende..., dat is de reden dat hij niet mee is.
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 16 Jun 2018, 17:12

MisterMonkeyDonkey schreef:Ben ik het niet mee eens. Met de voorbereiding erbij ben je minstens een maand samen. Dan moet je binnen de lijntjes kleuren, hij zou heus niet de eerste geweest zijn die je naar huis moet sturen.
Hij is een drinker/roker, komt continu te laat, zegt en doet domme dingen... Het is altijd wat met hem.
Dat kan je niet goedkeuren in een team. Tenzij je dé ster van je land/team bent. En dat is ie niet.
Als ie basisspeler is, let ie nog een beetje op wat ie doet. Zoniet is het ellende..., dat is de reden dat hij niet mee is.

Hoewel ik er geen bal van ken (pun intended) ben ik het met je eens.
Ik vind het ook niet kunnen dat je professioneel sporter bent en dan rookt en drinkt.
Voor de bedragen dat die gastjes verdienen mogen ze er wel iets harder voor afzien.
Vergelijk het eens met atletiek, wielrennen,... als je ziet wat zij voor hun sport over moeten hebben.
Dan zijn de voetballertjes verwende sacochendragers.
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 16 Jun 2018, 17:29

Tja, ster allures.. zo worden die gasten natuurlijk gemaakt door alle mensen om hun heen! Roken drinken ik zeg laat ze genieten (het zijn ook gewoon mensen) en daarnaast zijn over het algemeen dat soort jongens vanaf hun jeugd al heel gedisciplineerd aan het trainen en missen ze ook een boel! En als dan éénmaal het geld binnen stroomt dan verliezen ze een stuk discipline.. kluivert rijd iemand dood door veel te hard te rijden en staat direct weer op het veld, misschien zijn we in Nederland wat soepeler :sst
0 x
Afbeelding

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”