johan brugge schreef:Van die Dailuaine TWA ga je geen spijt hebben. Een echte topper is dat.
Weet ik. Eén sample was voldoende om te weten dat ik hier een hele fles van wilde.
johan brugge schreef:Van die Dailuaine TWA ga je geen spijt hebben. Een echte topper is dat.

Breedút_Genietsje schreef:Volgen mijn vriendin moet ik therapie...
ovanpuyvelde schreef:Hebben we hier dan niet allemaal een vriendin of vrouw die dat zegt?![]()
![]()
Proficiat met je aankopen!
Mijn nieuwe aanwinsten:
- 4x Glendronach 15y Revival bottled in 2014
- 1x Kavalan Solist Vinho Barrique (hopelijk is deze batch veel beter dan die van Whiskysite die ik recent nog heb gehad en die ronduit slecht was. Kavalan blijft altijd een gok met hun enorme batchvariaties)
- 1x Glenmorangie Signet
- 1x This Is Not A Luxury Whisky CB

MBC schreef:ovanpuyvelde schreef:Hebben we hier dan niet allemaal een vriendin of vrouw die dat zegt?![]()
![]()
Proficiat met je aankopen!
Mijn nieuwe aanwinsten:
- 4x Glendronach 15y Revival bottled in 2014
- 1x Kavalan Solist Vinho Barrique (hopelijk is deze batch veel beter dan die van Whiskysite die ik recent nog heb gehad en die ronduit slecht was. Kavalan blijft altijd een gok met hun enorme batchvariaties)
- 1x Glenmorangie Signet
- 1x This Is Not A Luxury Whisky CB
Die van mij is blij met wat extra kastruimte, 7 flessen ingeruild voor 2...maar dan wel 2 hele mooie

een flesje Glenmorangie quinta ruban gekocht bij the old pipe met n mooie korting erop.
Niet iedereen is daar mee gezegend ... of belast.ovanpuyvelde schreef:Breedút_Genietsje schreef:Volgen mijn vriendin moet ik therapie...
Hebben we hier dan niet allemaal een vriendin of vrouw die dat zegt?![]()
![]()
Reichenbach schreef:Niet iedereen is daar mee gezegend ... of belast.ovanpuyvelde schreef:Breedút_Genietsje schreef:Volgen mijn vriendin moet ik therapie...
Hebben we hier dan niet allemaal een vriendin of vrouw die dat zegt?![]()
![]()
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten