Fourcroy schreef:Hi<
Wij hebben in ons magazijn nog 2 flessen Mortlach 1938 60y Old staan, iemand interesse?
Hans
Om ze te komen leegdrinken , absoluut !!

Wij hebben in ons magazijn nog 2 flessen Mortlach 1938 60y Old staan, iemand interesse?
Hans

johan schreef:Fourcroy schreef:Hi<
Hans
Om ze te komen leegdrinken , absoluut !!

Hans

whiskysite schreef:Er kan er maar 1 zo reageren he... Nog gewonnen met bridgen? Maar volgens mij zijn die goedkoper hoor... die zijn 60 jaar... 10 jaar jonger... en goedkoper dus dan die van 70 jaar...

whiskysite schreef:Ik bedoelde de whisky... niet de dames waar je mee bridged natuurlijk.... die zijn toch 100+?
Wanneer kom je weer eens op de koffie dan? De Karuizawa komt over 2 weken binnen... je wilde toch een flessie? Zo ook de Tomatin TWA... zeer smaakvolDenk dat we de 4 nieuwe releases gaan samplen... ik ving iets op van mijn collega?

Fourcroy schreef:En de tweede ook......marketing les 1?![]()
![]()

Fourcroy schreef:Hey Spey, dat is het oude familiewapen van Fourcroy, is inderdaad Napoleon, was een vrind van de ouwe fourcroy's...
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten