Mijn eerste was glenfiddich 12. Inbeschonken door een
tijdens het passen van een kilt voor mn trouwdag
misschien dat de hele entourage er omheen er voor zorgde dat dit een geweldige ervaring was maar, neemt niet weg dat ik meteen verkocht was 

tijdens het passen van een kilt voor mn trouwdag
misschien dat de hele entourage er omheen er voor zorgde dat dit een geweldige ervaring was maar, neemt niet weg dat ik meteen verkocht was 
Jodokusardbeg schreef:Mijn eerste was glenfiddich 12. Inbeschonken door eentijdens het passen van een kilt voor mn trouwdag
thijs100 schreef:Jodokusardbeg schreef:Mijn eerste was glenfiddich 12. Inbeschonken door eentijdens het passen van een kilt voor mn trouwdag
Beetje off-topic, maar ik Ben nieuwsgierig: waarom droeg je een kilt tijdens je trouwdag? Ben je zelf Schots?

thijs100 schreef:Jodokusardbeg schreef:Mijn eerste was glenfiddich 12. Inbeschonken door eentijdens het passen van een kilt voor mn trouwdag
Beetje off-topic, maar ik Ben nieuwsgierig: waarom droeg je een kilt tijdens je trouwdag? Ben je zelf Schots?

Reichenbach schreef:Van een goed bier kan ik anders ook wel genieten hoor. Niet meteen van het water dat als dorstlesser in de aanbieding is, maar er zitten hier ook heel aardige en complexe varianten tussen. En als je van dergelijk bier de prijs per consumptie gaat vergelijken is er niet eens zo'n heel groot verschil met whisky.
En wat de whisky betreft ben ik een beginner die de smaak te pakken krijgt. Het is familie van het bier dat gaat dus vast wel goed komen.

!
Peter87 schreef:https://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2955&p
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten