Maar ik blijf het wat vreemd vinden om het na te vragen (hooguit als je weet dat anderen hun fles al wel hebben en jij een week later nog niet)
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het CJIB heeft gemaild om te vragen of de betaling al binnen is..

fjharms schreef:Ik heb ook nog nooit een bestelling geplaats bij het CJIB

Oogadal schreef:Tsja..., ik snap de irritatie en frustratie in enige mate. Het lijkt er op dat de handling in het geval van deze specifieke fles Ludo en zijn mannen wat boven het hoofd is gestegen. (500 flessen te verzenden en 500 ongeduldige klanten) En niet om het goed te praten (want handig is het niet) maar ik kan me ook indenken dat als je naast alle logistieke werk ook nog wordt overspoeld met mensen die graag willen weten of hun betaling is binnengekomen je helemaal overloopt.
Niet op jou persoonlijk bedoelt, maar het is een trekje waar ik van heb gemerkt dat best veel liefhebbers hier dat hebben; vragen of hun geld is binnengekomen. Eigenlijk vreemd, want als je de IBAN gegevens gebruikt die je krijgt en je betaald dan komt je geld bij de ontvanger binnen. Bovendien gaan we ook niet alle nutsbedrijven en weet ik wat voor diensten die we via online bankieren betalen en masse mailen om te vragen of de betaling binnen is toch? (als je voldoende saldo hebt en je hebt de IBAN goed dan komt het echt aan, trust me) Het is één van de redenen dat ik ben gekapt met aanbieden van samples; had meer werk aan het beantwoorden van dat soort mails & 'zijn ze al verzonden' berichten dan dat ik bezig was de samples te maken.

Oogadal schreef:Tsja..., ik denk dat het in dit geval anders was omdat er een vooruitbetaling moest worden gedaan. Dus krijg je geen automatische bevestiging omdat je niet in een online omgeving een bestelling doet.
Maar ik blijf het wat vreemd vinden om het na te vragen (hooguit als je weet dat anderen hun fles al wel hebben en jij een week later nog niet)
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het CJIB heeft gemaild om te vragen of de betaling al binnen is..

Oogadal schreef:Tsja..., ik denk dat het in dit geval anders was omdat er een vooruitbetaling moest worden gedaan. Dus krijg je geen automatische bevestiging omdat je niet in een online omgeving een bestelling doet.

mikegerards schreef:Oogadal schreef:Tsja..., ik denk dat het in dit geval anders was omdat er een vooruitbetaling moest worden gedaan. Dus krijg je geen automatische bevestiging omdat je niet in een online omgeving een bestelling doet.
die geven je ook niks ervoor terug. Kreeg ik daar maar een fles whisky bij iedere betaling
![]()

mikegerards schreef:Ik ben helemaal klaar met deze zaak. 1x en nooit meer. Ik heb die Littlemill bij ze gekocht en vroeg vriendelijk om bevestiging dat de betaling goed was ontvangen. Geen antwoord. Nog eens gemaild...weer niks. Nog eens gemaild op een vriendelijke manier dat ik zeker wilde zijn dat alles goed was ontvangen en ik de fles ook zou krijgen. Eindelijk kreeg ik antwoord maar op wat voor een manier. Zeer onvriendelijk en gewoon lomp. Blijkbaar hebben ze genoeg klanten om nieuwe klanten gelijk weg te jagen.
En toen kwam de fles. Net als anderen op dit forum vermelden.....totaal loszwevend in de doos. Met als gevolg dat de doos van de fles beschadigd is, een wonder dat de fles niet kapot was. Nu heb ik hem opengemaakt dus de doos van de fles boeit dan niks en ik hoef ook geen nieuwe doos maar de manier van communiceren en verpakken is zwaar beneden peil!
zormik schreef:mikegerards schreef:Ik ben helemaal klaar met deze zaak. 1x en nooit meer. Ik heb die Littlemill bij ze gekocht en vroeg vriendelijk om bevestiging dat de betaling goed was ontvangen. Geen antwoord. Nog eens gemaild...weer niks. Nog eens gemaild op een vriendelijke manier dat ik zeker wilde zijn dat alles goed was ontvangen en ik de fles ook zou krijgen. Eindelijk kreeg ik antwoord maar op wat voor een manier. Zeer onvriendelijk en gewoon lomp. Blijkbaar hebben ze genoeg klanten om nieuwe klanten gelijk weg te jagen.
En toen kwam de fles. Net als anderen op dit forum vermelden.....totaal loszwevend in de doos. Met als gevolg dat de doos van de fles beschadigd is, een wonder dat de fles niet kapot was. Nu heb ik hem opengemaakt dus de doos van de fles boeit dan niks en ik hoef ook geen nieuwe doos maar de manier van communiceren en verpakken is zwaar beneden peil!
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt lol maar ik kende Ludo al van in de zaak aangezien ik er al vaker was langsgeweest. Hij was ook bot toen ik dezelfde vraag stelde maar aangezien ik hem al kende kon ik er gemakkelijker met om en heb ik hem er ook op terecht gewezen dat het ook wel deels aan hun systeem ligt. Nuja, het was een stevige discussie die toch respectvol is geeindigd. Ik kan zijn frustratie in deze wel begrijpen maar het is natuurlijk niet goed te praten en schept een verkeerd beeld.
Het feit dat ik hem al kende hielp veel want qua service in de winkel is hij echt wel top. Supertoffe en gulle kerel waar je gerust uren met aan de toog kan hangen.
Wat mij betreft was ik het daarom ook snel vergeten en vergeven en zal ik er zonder twijfel nog bestellen.

Braveheart schreef:emerton schreef:Binnen enkele maanden komt er een Nederlandstalige versie van hun site.
http://laboutiqueduchemin.be/ rechts onderin.
Dat siert hen!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten