Ik heb jullie website ook bekeken en naast de zaken die al genoemd zijn vallen mij nog een paar dingen op die mijn gebruikersbeleving nog niet optimaal maakt :
- de roze kleur is wel heel aanwezig en staat m.i. in contrast met de rest van de pagina die vooral een groene kleur kent;
- er wordt in mijn optiek niet uniform gewerkt met hoofdletters, vetgedrukte letters en kleuren. Voorbeelden:
- de lichtgroene kleur van de letters aan de linkerkant van het menu zijn bovenin vetgedrukt groen en bij de filters lichtgroen en niet vetgedrukt.
- ga je met de cursor aan de linkerkant over de menu-items worden deze zwart, bij de filters oranje?
- in het kruimelpad wordt ineens een blauwe kleur gebruikt die nergens terugkomt.
- de tekst onder de tegels is in hoofdletters behoorlijk prominent, terwijl je dat verder nergens gebruikt
- de menu-items aan de linkerkant hebben m.u.v. een item allemaal het woord whisky/whiskey. Voegt niets toe dus weglaten.
- er zijn tegels aanwezig zonder beeldmateriaal maar ook zonder content. Zou ik vooralsnog weglaten.
- de segmenten van de pagina kennen soms wel/geen borders waar je ze wel verwacht.
Nog niet optimaal betekent niet dat ik jullie website niet interessant vind. Je vraagt feedback dus bij deze.
En als jullie weten te concurreren met vergelijkbare websites hou ik jullie zeker in de gaten.
Succes met het verder opzetten/uitbouwen van de site