Oogadal schreef:defeatless schreef:Nou dat zware sherry verhaal is me even totaal ontgaan eerlijk gezegd.
Maar als ik nu aan het flesje ruik snap ik het wel, geen idee wat er woensdag met m'n neus aan de hand was.....
Santans Anus...?
Dat zou wel een heel nieuwe dimensie van het spreekwoord "de neus in andermans zaken steken" zijn...











