Whisky-ettenleur schreef:Dankje!
Dat hartje aan die sleutel was ook jouw idee?
Whisky-ettenleur schreef:Dankje!
Nino schreef:Whisky-ettenleur schreef:Dankje!

Nino schreef:Whisky-ettenleur schreef:Dankje!
Whisky-ettenleur schreef:Nino schreef:Dat hartje aan die sleutel was ook jouw idee?
Nee, van de dames hier in huis....
FGG schreef:Denk 't niet want in de tweede foto is ie er al vanaf.

FGG schreef:Whisky-ettenleur schreef:Nino schreef:Dat hartje aan die sleutel was ook jouw idee?
Nee, van de dames hier in huis....FGG schreef:Denk 't niet want in de tweede foto is ie er al vanaf.
I rest my case.

Whisky-ettenleur schreef:Nino schreef:Whisky-ettenleur schreef:Dankje!
Nee, van de dames hier in huis....

Nino schreef:Wordt er btw altijd voor jou geantwoord door andere?
Whisky-ettenleur schreef:De verlichting zit er inmiddels in...en ik ben er heel blij mee!

PrkMarcel schreef:Mooi ontwerp, maar ben je niet bang dat het gaat doorbuigen als hij 220 breed word zonder middenpoot/staander? Komt een aardig gewicht in te staan als hij vol met flessen staat.
Drijn schreef:PrkMarcel schreef:Mooi ontwerp, maar ben je niet bang dat het gaat doorbuigen als hij 220 breed word zonder middenpoot/staander? Komt een aardig gewicht in te staan als hij vol met flessen staat.
PrkMarcel, thanks, das even de vraag inderdaad, eiken delen zijn wel ca 23mm dik, ik ga dit zeker testen van te voren : ) thanks.

Dyson81 schreef:Drijn schreef:PrkMarcel schreef:Mooi ontwerp, maar ben je niet bang dat het gaat doorbuigen als hij 220 breed word zonder middenpoot/staander? Komt een aardig gewicht in te staan als hij vol met flessen staat.
PrkMarcel, thanks, das even de vraag inderdaad, eiken delen zijn wel ca 23mm dik, ik ga dit zeker testen van te voren : ) thanks.
Met een metalen koker eronder ben je het doorbuigen kwijt.
Ben wel benieuwd hoe je bij de flessen komt

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten