Wat zijn absolute aanraders??
Topic titel in Aug 2023 door moderator aangepast van 70-100 € naar 70-150 € (2023)

Wouter1981 schreef:Maar hé, je MOET niets hè.

Tom2 schreef:Ik denk dat we hier allemaal wel kunnen roepen wat je zeker moet kopen, maar dat je zelf eerst eens moet aangeven wat het beste bij jou smaakprofiel aansluit. En op basis van je smaakprofiel kunnen we je gerichter advies geven.
Als jij een nieuwe auto gaat kopen stap je toch ook niet een garage binnen, ik heb X budget, welke zijn de beste auto's in deze prijsklasse.
Nou dan kan ik je aanraden: een monovolume, een sportwagen, ...
Dit kan een mooie sportwagen zijn, maar voor een gezin met drie kinderen zal dit toch niet de juiste auto zijn.
Ik kan je een hele mooie Laphroaig aanraden, maar als turf niet je ding is, wat ben je dan met die raad ?
Ik neem aan dat je vraagt, wat moet ik absoluut kopen beneden 60€,dat je dan nog in de ondekkingfase zit en veel wil proberen. In de prijsklasse dat jij de vraag stelt, neem ik aan dat je toch al een beter beeld hebt van waar je heen wilt.
Whisky-ettenleur schreef:Tom2 schreef:Ik denk dat we hier allemaal wel kunnen roepen wat je zeker moet kopen, maar dat je zelf eerst eens moet aangeven wat het beste bij jou smaakprofiel aansluit. En op basis van je smaakprofiel kunnen we je gerichter advies geven.
Als jij een nieuwe auto gaat kopen stap je toch ook niet een garage binnen, ik heb X budget, welke zijn de beste auto's in deze prijsklasse.
Nou dan kan ik je aanraden: een monovolume, een sportwagen, ...
Dit kan een mooie sportwagen zijn, maar voor een gezin met drie kinderen zal dit toch niet de juiste auto zijn.
Ik kan je een hele mooie Laphroaig aanraden, maar als turf niet je ding is, wat ben je dan met die raad ?
Ik neem aan dat je vraagt, wat moet ik absoluut kopen beneden 60€,dat je dan nog in de ondekkingfase zit en veel wil proberen. In de prijsklasse dat jij de vraag stelt, neem ik aan dat je toch al een beter beeld hebt van waar je heen wilt.
Mee eens!
Ik zoek whisky's buiten de groepen: turf, rokerige en whisky's met een bite/pepertje.
Hou met name van de zoetere/zachte/fruitige whisky's.
Whisky-ettenleur schreef:Ik zoek whisky's buiten de groepen: turf, rokerige en whisky's met een bite/pepertje.
Hou met name van de zoetere/zachte/fruitige whisky's.
FGG schreef:-Bowmore 18yo
-Kilchoman Vintage 2008

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten