TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Gypscoprotheres
Actief lid
Actief lid

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Gypscoprotheres » 12 Aug 2016, 09:25

Shinji schreef:Ik heb vaak, dat als ik een fles zie die behoorlijk afgeprijsd is, het gevoel dat het een "slechte" fles is met een te hoge prijs welke anders niet verkocht wordt.

In een aantal gevallen is dat zo. Vaak ook juist niet. Winkeliers doen vaak juist een gewild product in de aanbieding, omdat is gebleken dat mensen regelmatig andere producten meebestellen. Ook is de kans dat de klant terugkomt in de winkel/webshop groter.

Het ideale moment om wat meer in te slaan dan de bedoeling was. :)
(uiteraard na eerst wat reviews te hebben gelezen of gebaseerd op eigen ervaring)

Even on-topic:
Lagavulin 8 yo voor 49,99: http://www.whiskysite.nl/nl/lagavulin-8-years-old.html
https://www.whiskybase.com/whisky/78627
2 x
Afbeelding

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 12 Aug 2016, 16:09

Golden Grain 50yo CC
Hier terug verkrijgbaar aan releaseprijs ipv de duurdere linkjes WB
https://www.whiskybase.com/whisky/78734 ... ear-old-cc
3 x

WhiskyLiam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor WhiskyLiam » 12 Aug 2016, 18:58

Waarom zijn die CC bottelingen allemaal zo spotgoedkoop, tenminste de zeer oude?
0 x

Shinji
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Shinji » 14 Aug 2016, 13:45

Gypscoprotheres schreef:
Shinji schreef:Ik heb vaak, dat als ik een fles zie die behoorlijk afgeprijsd is, het gevoel dat het een "slechte" fles is met een te hoge prijs welke anders niet verkocht wordt.

In een aantal gevallen is dat zo. Vaak ook juist niet. Winkeliers doen vaak juist een gewild product in de aanbieding, omdat is gebleken dat mensen regelmatig andere producten meebestellen. Ook is de kans dat de klant terugkomt in de winkel/webshop groter.

Met je eerste zin sla je de spijker op de kop... :bigsmile
Maar ook in het 2e gedeelte kan ik me vinden.. Zo werkt het wel..
1 x
Afbeelding

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 15 Aug 2016, 12:45

Bunna 18 bij de Whisky Exchange voor €81,-
1 x

Shinji
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Shinji » 15 Aug 2016, 15:32

Rien68 schreef:Bunna 18 bij de Whisky Exchange voor €81,-

Wat een topper is dat... Heerlijk! :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Thibaut
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Thibaut » 16 Aug 2016, 14:50

Wat is er zo goed aan de bunna 18? Heb nog niet zoveel ervaring met al de whisky's :p
0 x

Shinji
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Shinji » 16 Aug 2016, 17:57

Thibaut schreef:Wat is er zo goed aan de bunna 18? Heb nog niet zoveel ervaring met al de whisky's :p

Ik persoonlijk vind de smaak echt geweldig. Mooi in balans. Tegen zoete sherry aan met wat zoutige en hout tonen. Ik beleef bij deze whisky altijd een soort smaakgolf door m'n mond heen. Die rolt door de mond heen en dan komt het nog een keer terug met iets andere tonen. Geen idee of je iets kunt met deze "omschrijving". Ik heb echt geen idee hoe ik dat uit moet leggen.. Ik zou 'm aan iedereen aanraden, de 12 vind ik overigens ook lekker..
0 x
Afbeelding

Thibaut
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Thibaut » 16 Aug 2016, 19:46

Begrijp wat je bedoelt drink het liefst grain whiskey's opt moment zoals finch distillerie edition en radermacher 5y (lambertus 5) geen idee of dit dus iets voor mij is. Heb al eerder dingen met sherry gedronken maar nooit fan ze zeiden iedere keer dit is een sherry bom en vond iederekeer veel te sterk.
0 x

Shinji
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Shinji » 16 Aug 2016, 22:53

Oh maar het is echt geen sherry bom... Verre van zelfs. Er zijn duidelijke sherry invloeden maar het is echt geen sherry bom.. Bunna heeft sowieso een aantal goeie bottelingen waar ik bijna altijd wel de Bunnahabhain smaak in terug vind.. De NAS bottelingen ben ik niet zo bekend mee..

Ik heb me nooit verdiept in grain whisky's. Ik heb er eentje van Nikka en die is wel lekker..
0 x
Afbeelding

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 21 Aug 2016, 09:52

Het is Bruichladdich Week bij DrankDozijn.nl en dat vieren we met een hele serie leuke aanbiedingen!

- Rocks Unpeated, ja wij hebben hem nog, nu voor € 34,95
- The Organic Scottish Barley, hele liter! van € 62,50, nu voor € 39,95, dat is ruim € 20,- korting
- The Classic Laddie van €45,95, nu voor € 34,95
- Octomore 6.1 / 6.2 / 6.3 / 7.1 / 7.2 / 7.3 / 7.4 € 30,- korting per fles

en nog zoveel meer,... de laatste kans voor een Laddie Ten (!), de exclusieve Bruichladdich Cuvee serie (3), Bere Barley (2008), Octomore & Port Charlotte ohja, ook nog de toppers 16yrs of 22yrs...

Afbeelding
1 x
Afbeelding

ErickE
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor ErickE » 21 Aug 2016, 10:46

Naast de bovengenoemde aanbiedingen van Drankdozijn zijn deze week de Laphroaig QC 1L voor €34,95 en de Glenfarclas 18 1L voor €44.95 ook het vermelden waard...
1 x
Afbeelding

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 21 Aug 2016, 11:41

zelf zonder promotie is de octomore 6.2 en 7.2 bij whiskysite nog goedkoper dan bij d12 en de 7.3 staat in promotie bij whiskysite en is dus nog goedkoper dan bij d12

de overige octomores zijn dan wel weer goedkoper bij d12 wegens hun 30euro korting maar ja 30euro korting op een te hoge prijs geeft natuurlijk een vertekend beeld van mega korting terwijl het gewoon kortingen zijn van enkele euro's (invergelijking met andere shops ) MAAR GOEDKOPER IS GOEDKOPER :bigsmile :bigsmile
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 21 Aug 2016, 18:16

Een paar jaar geleden nooit verwacht dat de Laddie Ten aan 95 euro een aanbieding zou kunnen zijn... :o
(Nu ook niet trouwens...)
4 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 25 Aug 2016, 09:03

En daar is hij dan, speciaal voor de DonderDagDeal hebben we een leuke verrassing voor jullie; een nieuwe Laddie, met leeftijd!
De eerste 8 jarige malt van Bruichladdich van Jim's McEwan's rechterhand, de nieuwe hoofd distilleerder Adam Hannett.

Bruichladdich The Laddie Eight is een frisse en elegante botteling die 8 jaar aan de oever van de Loch Indaal gerijpt heeft op Amerikaans en Europees eiken. Aangezien er over deze nieuwe botteling naast het standaard verhaaltje van de distillery geen informatie bekend was hebben wij een fles laten testen door Roy Lubbers, een bekend gezicht hier op hetwhiskyforum.nl, zijn bevindingen omtrent de nieuwe Laddie zijn als volgt:

Neus: citrusvruchten, mout en gras.
Smaak: fris en pittig. Veel fruittonen; voornamelijk citroen en appel.

“Met wat rust of een druppeltje water komt de whisky mooi tot leven, de fruitsmaak wordt intenser en de pittigheid wordt dominanter. De afdronk is relatief lang. Ook hier iets pittigs wat overgaat in meer fruitige smaken. Verder ook wat tonen van anijs, waarna mout de cirkel rond maakt.” Aldus Roy Lubbers – Augustus 2016

Zelf testen? Dat kan vandaag de hele dag extra voordelig!

Afbeelding
3 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”