nigel_tufnel schreef:Dyson81 schreef:nigel_tufnel schreef:Naar zo'n aanwinst ben ik eigenlijk ook nog op zoek.
Een top BenRiach uit m'n geboortejaar 1976.
Hier staan er nog een paar:
http://versaillesdranken.nl/shop/
Bedankt voor de tip maar ik ben net zoals ovanpuyvelde ook op zoek naar de oudere bottelingen...
En niet aan 700 euro want dat is me wat te gortig!
Ik wens je veel geluk in je zoektocht hoor, want gemakkelijk zal het echt niet zijn om er eentje te vinden.
Die recentere Benriach 1976 bottelingen uit 2014 en 2015 interesseren mij ook niet. Overpriced en minder goed dan de bottelingen uit de periode 2007-2011.
Ik ben geboren in 1976 en heb ook het geluk gehad om mijn fles (batch 8080) eerst te kunnen proeven... Hemels!!!
Er zijn natuurlijk nóg betere Benriach 1976 bottlingen maar die zijn hopeloos onvindbaar (en onbetaalbaar) geworden.
De fles die ik heb gevonden is trouwens ook top en ik heb de fles (deze maand) kunnen aankopen voor 450€.
Dat vond ik persoonlijk een aanvaardbare en correcte prijs voor deze superfles als je kijkt wat men tegenwoordig durft te vragen voor een fles uit een absoluut topjaar van een distillerij.
Er stonden twee flessen te koop, mijn beste vriend / whiskybuddy heeft de andere fles zonder verpinken gekocht, op mijn aanraden trouwens. Ik ben niet egoïstisch geweest en heb hem ook een flesje gegund. Zo'n unieke kans moet je gewoon grijpen.