-Roy- schreef:Zit ik vanavond toen bij een whisky proeverij. Het zal toch zeker niet vanavond al meteen vol zitten?
Vorige keer duurde het net geen 48 uur voor we vol zaten, geen garanties dus.
-Roy- schreef:Zit ik vanavond toen bij een whisky proeverij. Het zal toch zeker niet vanavond al meteen vol zitten?

squaadgras schreef:Zit iedereen klaar? F5en..

ben benieuwd of ie voor 21:00 uitverkocht isMBC schreef:wow al 28 aanmeldingen in 3 minutenben benieuwd of ie voor 21:00 uitverkocht is


MikerG schreef:leuk, heb er zin in!, was net niet de eerste

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten