Wouterk schreef:caskstrength schreef:Wat wil je weten? In ieder geval is de heersende mening dat de standaardbottelingen beter zijn dan de special releases van de afgelopen 3 jaar. Deze worden nl over het algemeen vrij jong en vlak bevonden. De Supernova vind ik daarentegen wel weer lekker, maar daarvan lag de instapprijs al weer wat hoger...
De Uigeadail is bij de meesten favoriet vanwege de combi van volle sherrygerijpte tonen met turf, de Corryvreckan is wat kruidiger. De 10 yo is ook een solide dram.
Hoi Paul, vind het vooral jammer dat dit topic niet gebruikt wordt waarvoor t bedoeld is. Ik hoopte dat er wat fatsoenlijk nieuws was over de Dark Cove, zelf nog niet geproefd, maar lees gemengde reacties. Toen stuitte ik op bovenstaande woordenwisseling. Ik besef me dat ik me er nu in meng......![]()
Uiteraard zelf groot liefhebber van Ardbeg, in het bijzonder de Oogie. Dus zodoende hoopte ik weer wat bij te lerenen uiteraard info te score over de Dark Cove.
In elk geval bedankt voor je reactie! Zo kunnen we weer langzaam on topic gaan!
Of je loopt een Embassy binnen en proeft er een. Dan weet je het en hoef je geen fles te kopen als hij niet lekker is. Daarbij kost de sample 5 euro.
Zoveel mensen zoveel smaken.

en uiteraard info te score over de Dark Cove.