laddie teun schreef:en bijzondere ervaring die elke whiskyliefhebber eigenlijk en keer geprobeerd moet hebben
En wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

laddie teun schreef:en bijzondere ervaring die elke whiskyliefhebber eigenlijk en keer geprobeerd moet hebben
johan brugge schreef:laddie teun schreef:en bijzondere ervaring die elke whiskyliefhebber eigenlijk en keer geprobeerd moet hebben
En wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

GJR schreef:Hebben we het bij Loch Dhu over de Mannochmore Loch Dhu ? Kom deze op ebay tegen voor prijzen van 82 tot 200 euro
I_SPEY schreef:GJR schreef:Hebben we het bij Loch Dhu over de Mannochmore Loch Dhu ? Kom deze op ebay tegen voor prijzen van 82 tot 200 euro
Neen, neen, Mannochmore komt echt van 'n andere planeetWilt U dit nooit meer zeggen!
GJR schreef:...Ik raak wel in de war zie http://www.royalmilewhiskies.com/produc ... 0000000610 . Deze wordt toch bedoeld ? Is een Loch Dhu by Mannochmore Distillery.

Mark schreef:............een Bowmore 12 yo staan. ...... Gadver...
Robbie146 schreef:Mark schreef:............een Bowmore 12 yo staan. ...... Gadver...
+1, van wat ik tot nu toe aan Single Malts gedronken hebt kwam deze als "slechtse" bij mij binnen, zal ik ook niet snel meer een fles van halen........
PHiX schreef:Jura 10yo vind ik echt vies...
PHiX schreef:Ardmore 10yo
Robbie146 schreef:Mark schreef:............een Bowmore 12 yo staan. ...... Gadver...
+1, van wat ik tot nu toe aan Single Malts gedronken hebt kwam deze als "slechtste" bij mij binnen, zal ik ook niet snel meer een fles van halen........

+1, van wat ik tot nu toe aan Single Malts gedronken hebt kwam deze als "slechtse" bij mij binnen, zal ik ook niet snel meer een fles van halen........
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten